Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید بی تفاوت است.

به گزارش برنا و به نقل از دیلی‌میل، سازمان بهداشت جهانی هشدار می‌دهد که جهان به طور فزاینده‌ای نسبت به انتقال کووید بی تفاوت است، حتی با وجود گزارش کمترین مجموع مرگ و میر هفتگی از زمان شروع همه گیری نباید چنین برداشتی شود که همه گیری این بیماری کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که هنوز برای عقب‌نشینی از برخی آزمایش‌ها و نظارت‌های کووید خیلی زود است.

به نظر می‌رسد همه گیری کووید-۱۹ رو به پایان است؛ تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در سرتاسر جهان نیز در حال کاهش است و حتی افرادی مانند آنتونی فائوچی می‌گویند که ایالات متحده ممکن است مرحله‌های سخت را پشت سر گذشته باشد، اما برخی از چهره‌های کلیدی در سازمان جهانی بهداشت (WHO) همچنان هشدار‌های جدی را صادر می‌کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت می‌گوید: «اگرچه مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در حال کاهش است، اما ما هنوز عواقب بلندمدت ابتلا به عفونت را در کسانی که زنده می‌مانند درک نمی‌کنیم».

در حالی که بسیاری از کشور‌های جهان در حال لغو اقدامات پیشگیرانه و تلاش برای بازگشت به حالت عادی هستند، سازمان جهانی بهداشت تاکید می‌کند که همه‌گیری کرونا هنوز پایان نیافته است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا سازمان جهانی بهداشت همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ

طبق گزار شبکه الجزیره، «مصطفی مدبولی» نخست وزیر مصر گفت: حمله به منطقه رفح در جنوب نوار غزه، موضوع فلسطین را نابود می‌کند و به آوارگی کامل ساکنان فلسطین منجر می‌شود.

مدبولی اضافه کرد: جهان چگونه می‌تواند به تشکیل کشور مستقل فلسطین بدون وجود ملت فلسطین راضی شود.

وی گفت: زمان آن فرارسیده است که جامعه جهانی، حق ملت فلسطین را در داشتن کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

نخست وزیر اردن نیز گفت: نسبت به انجام هر اقدامی از سوی اسرائیل که زمینه ساز کوچ اجباری یا داوطلبانه فلسطینی‌ها شود، هشدار می‌دهیم، زیرا این اقدام، فلسطین را نابود می‌کند.

«بشرخصاونه» اضافه کرد: انتقال داوطلبانه و یا اجباری فلسطینی ها، نقض توافق‌های صلح (سازش) میان اسرائیل و کشور‌های عربی است و ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز خواستار آتش بس فوری در نوار غزه، توقف حملات، آزادی اسیران و تامین کمک‌های انسانی برای ساکنان این منطقه شد.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» افزود: برجسته‌ترین چالش در مقابل برقراری صلح در خاورمیانه، ناکامی جامعه جهانی در حل و فصل موضوع فلسطین است.

وی اضافه کرد: باید همه درگیری‌ها و اختلاف‌ها از مسیر مسالمت آمیز حل و فصل و از ورود منطقه به جنگ جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟