Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:38:56 GMT

نماز عید فطر در قم اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۲۱۷

نماز عید فطر در قم اقامه شد

هم زمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی با حضور مردم مومن و خداجوی قم از ساعت هشت صبح امروز در  شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س)به امامت آیت الله سید محمدسعیدی اقامه شد.

همچنین نماز  عید بندگی در مسجد مقدس جمکران،مساجد و بقاع متبرکه استان با معنویتی خاص برپا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید فطر نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در محفل شهادت امام صادق در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام دارای عصمت ذاتی و بدون کوچکترین معصیت، حتی فعل مکروه می باشد که این شان و منزلت از پیامبران رسالت و نبوت هم والا تر است به ویژه امام صادق(ع) که دارای 14هزار شاگرد بودند.

سه چیز باعث حقیقت بندگی می‌شود

وی افزود: امام صادق(ع) مقام عبودیت را در پاسخ به فرد بصری این گونه بیان می کند؛ سه چیز باعث حقیقت بندگی می شود، اول بنده بداند که نسبت به نعمات خدا مالکیت ندارد، دوم بنده دنبال نتیجه و تدبیر امورات خود نباشد زیرا سرانجام کارها را خداوند مشخص می کند و سوم آنکه تمام همّ و غم بنده باید رضایت خدا باشد.

استاد حوزه ادامه داد: دانستن عدم مالکیت باعث انفاق بیشتر و عدم وابستگی به دنیا می شود، سپردن نتیجه امور باعث افزایش ایمان و توکل بر خدا خواهد شد و در نظر گرفتن رضایت خداوند باعث می شود که بنده نسبت به سخن مردم بی توجه باشد و به اخلاص نزدیک تر شود که این موارد اولین درجه افراد متقین است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند