Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:41:09 GMT

امری در رویای حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۴۷۵

امری در رویای حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان

سرمربی تیم ویارئال ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند کار بزرگی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان انجام دهد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از ساکرنت، برای ویارئال، رسیدن به فینال در لیگ قهرمانان اروپا یک کار بزرگ خواهد بود. در بازی رفت مقابل لیورپول این تیم با دو گل شکست خورد. اکنون اونای امری، سرمربی تیم اسپانیایی امیدوار است "یک بازی عالی" از تیمش ببیند تا بتواند تهدیدی برای لیورپول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونای امری، سرمربی ویارئال درباره دیدار با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: ما تا این‌جا پیش رفته‌ایم و اکنون می‌خواهیم به فینال هم برسیم. ما برای رسیدن به این رویا و هدفی که در سر داریم به یک بازی عالی نیاز داریم تا حریف‌مان را غافلگیر کنیم.

این مربی ۵۰ ساله گفت که لیورپول در بازی رفت در انگلیس به طور قابل توجهی بهتر بود. سرمربی ویارئال ادامه داد: جبران شکست دو بر صفر مقابل چنین تیم خوب و با اعتماد به نفسی دشوار است ولی ما در مراحل قبل کارهای دشواری کردیم و تیم‌های بزرگی را حذف کردیم. مقابل لیورپول نمی‌خواهیم فقط بازی کنیم، بلکه می‌خواهیم هر کاری از دست‌مان بر می‌آید انجام دهیم تا بازی را ببریم تا هواداران ما بتوانند خوشحال به خانه برگردند. داستان موفقیت نباید هنوز به پایان برسد. ما در خانه بازی می‌کنیم؛ باید تمرکز کافی را داشته باشیم و راه حل مناسبی برای گل زدن به تیم لیورپول پیدا کنیم.

ویارئال در مرحله قبلی توانست بایرن مونیخ را از لیگ قهرمانان کنار بزند و در مرحله یک هشتم نهایی نیز یوونتوس را از پیش روی برداشته بود.

بازی رفت دو تیم در آنفیلد برگزار شد که با دو گل به سود لیورپول به پایان رسید تا خیال شاگردان کلوپ برای صعود به بازی نهایی تا حدود زیادی راحت شود.  نیمه نخست این بازی گلی به دنبال نداشت اما در نیمه دوم لیورپول که سراپا حمله بود کار تیم اسپانیایی را در دو دقیقه تمام کرد. در دقیقه ۵۳ ارسال هندرسون به مدافع ویارئال برخورد کرد تا گل نخست قرمزپوشان به ثمر رسد. تنها دو دقیقه بعد این بار سادیو مانه با پاس محمد صلاح دروازه زردپوشان را باز کرد تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ویارئال ، اونای امری ، تیم فوتبال لیورپول انگلیس ، لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویارئال اونای امری تیم فوتبال لیورپول انگلیس لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه در هفته هاى اخير موضوع نبرد حسن يزدانى و كامران قاسمپور براى انتخاب ملى پوش وزن ٨٦ كيلوگرم ايران در المپيک ۲۰۲۴ پاریس حسابی داغ شده بود، با اعلام تصمیم نهایی کادرفنی در خصوص نفر اعزامی این وزن شرایط کاملا تغییر کرد.

با توجه بهبود مصدومیت حسن یزدانی و چرخه انتخابی که از قبل اعلام شده بود، این کشتی گیر ۹ مداله ایران در جهان و المپیک باید بعد از حضور‌ در‌ اردوی تیم ملی به تورنمنت مجارستان اعزام می شود. اگر شرایط حسن یزدانی همچون سال های گذشته و قبل از جراحی کتف باشد، او مجوز حضور‌ در المپیک را کسب می کند.

اما کامران قاسمپور که از چرخه انتخابی ۹۷ کیلوگرم جا ماند، حالا تنها امیدش برای المپیکی شدن همین وزن ۸۶ کیلوگرم و اتفاقات پیش روست. او شاید در روزهای آخر با تصمیم کادرفنی وارد چرخه انتخابی این وزن شود.

همین چند درصد احتمال باعث شده تا کامران که در سال های اوج کشتی خود به سر می برد، با انگیزه تمام در اردوی تیم ملی حاضر شود و به این شکل از طناب هم بالا برود؛ آن هم با نمایی از مردان طلایی کشتی ایران‌ در المپیک.

کامران قاسمپور که احتمالا این روزها مثل گذشته با همشهری و رقیب خود یعنی حسن یزدانی ارتباط نزدیکی ندارد، با آمادگی کامل در تمرینات حاضر می شود تا حتی در صورت از دست رفتن المپیک در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان برود و در مسابقات جهانی غیرالمپیکی‌ دنبال سومین طلای جهانی خود باشد.

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟