Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:09:12 GMT

حضور تماشاگران انرژی مضاعف به تیم مس رفسنجان می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۷۴۹

حضور تماشاگران انرژی مضاعف به تیم مس رفسنجان می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان دوشنبه شب در نشست خبری قبل از بازی با فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: از تمامی عزیزان و کسانی که در این مدت به مجموعه باشگاه لطف داشتند و می دانم که هواداران‌مان هم برای بازی فردا بلیت خریداری کردند و بعد از بیش از دو سال آنها را می بی نم و دلتنگشان هستیم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردا بازی بسیار مهمی داریم، برای باشگاه ما و شخص خودم سعی می‌کنیم در ۶ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل فلسفه و ایده‌هایی که از لحاظ بازی که از اول فصل دنبال می‌کردیم فارغ از نتیجه ادامه دهیم و آنچه که برایمان مهم است بتوانیم کیفیت درستی از بازی ارائه دهیم.

ربیعی ادامه داد: خیلی خوشحالم که هدایت تیم فجر سپاسی را یکی از همکاران بسیار خوبم در سال گذشته آقای سرآسیایی بر عهده دارد که هم برای من محترم و هم عزیز است و دوست بسیار خوبم هست و واقعاً از صمیم قلبم برای آن تیم و شخص ایشان هم در ادامه راه آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی دارم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد حس خود درباره حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: از هفت یا هشت بازی از لیگ یک باقی مانده بود که فصل تمام شود متأسفانه به‌دلیل کرونا حضور مردم در ورزشگاه‌ها میسر نشد و یکی از حسرت‌های من حضور هوادار تیم مس رفسنجان در زمان صعود تیم به لیگ برتر و جشن قهرمانی این تیم بود.

وی بیان کرد: در کل سال گذشته و ۲۴ هفته از امسال را بدون تماشاگر بازی‌ها انجام شد. تیم مس سال گذشته در اولین سال حضورش جزو هشت تیم بود و امسال فعلاً جزو ۵ تیم اول است. دوست داریم هواداران بیایند که موجب انرژی مضاعف برای بازیکنان خواهد شد.

ربیعی در خصوص حمایت مسئولان شهرستان که اخیراً سر تمرینات تیم حضور پیدا کردند نیز گفت: قطعاً حضور این افراد در انگیزه و انرژی کلیه عوامل باشگاه و تیم تأثیرگذار است و این تیم متعلق به همین بزرگواران و مردم این شهر است و بسیار سپاسگزار مردم هستم به‌دلیل این ۲۰، ۲۵ روز اخیر که لطف بیش از اندازه‌ای به بنده داشتند و آن را کاملاً حس کردم به‌عنوان شهروند افتخاری رفسنجان می‌گویم که بسیار دوست‌شان دارم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا نیز گفت: در بازی فردا شاهین توکلی را به‌دلیل چهار کارته بودن محروم داریم و مهدی ترکمان و یونس اکبرپور را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

کد خبر 5481575

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمان لیگ برتر فوتبال ایران تيم مس رفسنجان روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس عید سعید فطر کرمانشاه عید فطر 1401 فلسطین ویروس کرونا نماز عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی ماه رمضان 1401 مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که فینال جام حذفی در صورت عدم صعود مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی در کرمان برگزار می‌شود، اما منظور آنها ورزشگاه باهنر کرمان نبوده است.

ایده برگزاری فینال حذفی در کرمان در اوایل سال جاری مطرح شد و قرار بود که ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در بازی پایانی حذفی افتتاح شود. حالا اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها درباره بهره‌برداری از ورزشگاه تازه‌تأسیس کرمان به سرانجام نرسیده و این ورزشگاه نمی‌تواند فعلا میزبان مسابقات رسمی فوتبال و به خصوص یک بازی به بزرگی فینال حذفی باشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ هم از اینکه ورزشگاه جدید کرمان بعید است به فینال حذفی برسد، مطلع هستند و منظور آنها از برگزاری فینال در کرمان، انجام مسابقه در این استان و یکی از ورزشگاه‌های دیگر بوده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از فینال جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند. این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به 18 هزار نفر دارد، چند ماهی است مورد استفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند، احتمالا میزبان حذفی باشد.

باید منتظر ماند و دید ابتدا روند آماده سازی ورزشگاه کرمان به کجا می‌انجامد و بعد منتظر مشخص شدن فینالیست‌ها ماند تا در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار پایانی احتمالا فینال در رفسنجان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس