Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارانه نقدی  | بیش از 20 میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شد

سید مجید پوراحمدی (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با توجه به مهلت یک ماهه صندوق برای متقاضیان جدید و اعضایی که دارای نقص مدارک بودند سومین مرحله اعطای بسته حمایتی با تأخیر چندروزه نسبت به برنامه اعلامی قبلی پرداخت شد. همچنین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندانی که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام یا تکمیل مستندات در سایت صندوق و هنرکارت اقدام نموده و تأیید شده‌اند، هدیه شب عید نیز به همراه هدیه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حساب هنرکارت آن‌ها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام قابل تقدیر دولت سیزدهم در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر گفت: با استمرار بحران شیوع ویروس کرونا در سال ۱۴۰۰ و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در سراسر کشور با پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو تشکیل دولت سیزدهم، ارائه و پرداخت بسته‌های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش بلاعوض و تسهیلات تعریف شد که در بخش بلاعوض طی ۳ مرحله به مناسبت شب یلدا، شب عید و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مجموعاً مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب اعضای صندوق واریز شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش دوم بسته حمایتی را تسهیلات بدون بهره در طرح‌های مختلف «یادمان»، «شمیم» و «جوانه» عنوان کرد و گفت: در طرح شمیم و جوانه پرداخت ۳۰ میلیون وام (بدون بهره با کارمزد ۲ درصد) همراه با ۵ میلیون بلاعوض به اعضایی که از مهر ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ۱۴۰۱ ازدواج نمایند یا صاحب فرزند شوند اعطا می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج دولت عید فطر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه بسته حمایتی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت

به گزارش صدای ایران از تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد: شش‌ماه از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد دریا می‌گذرد و قرار شده بود دولت برنامه‌ی اجرایی آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان‌بندی‌شده در دولت به تصویب رسیده است. سازوکار اجرا و وظایف هر دستگاه مشخص شده و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

بهادری‌جهرمی اظهار داشت: آیین‌نامه‌ای با پیشنهاد وزارت کار در راستای اجرایی‌سازی یکی از سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی برای ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به تصویب رسید. با این مصوبه هماهنگی، کارآمدی و انسجام در خدمت‌رسانی‌های حمایتی جوامع تحت پوشش نهاد‌های حمایتی را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه دولت برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با تصویب هیئت دولت، فعلاً مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار خواهد گرفت تا در سطح استان هزینه شود؛ البته خسارات بیشتری رخ داده و پس از برآورد نهایی، کمک‌ها مشخص خواهد شد.


دیگر خبرها

  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند