Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه یزد با بیان اینکه ایران باید در زمینه تامین خوراک دام به خودکفایی برسد،‌ گفت: مشکلات خوراک دام نتیجه انقعال ما در سال‌های گذشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،‌ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در یزد با اشاره به اینکه مسلمانان در طول یک ماه گذشته لحظه به لحظه ماه خود را همراه با عبادت گذراندند اظهار داشت: برکات این ماه به حدی زیاد است که حتی نفس کشیدن و خوابیدن هم در آن ثواب بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: الحمدالله که در این ماه خداوند متعال ما را موفق به روزه‌داری و بهره‌مندی از برکات و ثواب آن کرد و ماه رمضان دیگری را پشت سر گذاشتیم که باید سعی کنیم برکات و فیوضات معنوی آن را همچنان در خود حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد استغفار به ویژه استغفار جمعی را یکی از مواردی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم و برای جبران گناهان و نازل شدن نعمات الهی طلب بخشش و آمرزش کنیم.

ناصری یزدی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که استغفار را عامل برکات مکرر و مستمر می‌داند، اظهار داشت: روزی 70 مرتبه استغفار در این زمینه بسیار موثر است و استغفار باید به زمزمه روزانه و یومیه ما تبدیل شود و در این صورت خداوند عنایات خود را شامل حال ما خواهد کرد.

امام جمعه یزد به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و ادامه داد: شهید مطهری در لحظه لحظه زندگی خود برای اعتلای اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد و از ایشان آثار ارزشمندی به یادگار مانده که برای نسل‌های مختلف ماندگار شده است.

وی افزود: شهید مطهری زمانی که احساس کرد کمونیست‌ها که جامعه اسلامی ما را فاسد و جوانان را منحرف می کنند و مارکسیست‌ها و گروه‌های مختلف، اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته‌اند، به دانشگاه آمد و به شبهه‌زدایی و جذب جوانان پرداخت.

نماز عید فطر در شهرستان‌های استان تهران اقامه شد + تصاویرآیت‌الله دری نجف‌آبادی: مردم ایران پای انقلاب و اسلام ایستاده‌اند/ خلیج فارس غیرقابل منفک شدن یا تغییر نام است/

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین با گرامیداشت هفته معلم و با اشاره به اینکه معلمان در تربیت دینی فرزندان ما و تقویت اخلاق و تربیت آنها بکوشند زیرا علم بدون اخلاق و بدون اعتقاد به خدا ارزش و فایده‌ای ندارد،‌ تاکید کرد: معلمان کمک کنند تا رابطه بین دانش آموزان و خدا تقویت شود و تلاش کنند تعهد را در کنار علم در آنها تقویت کنند.

ناصری یزدی افزود: اگر دانش‌آموزان ما از ابتدا تدین، تفکر و تعقل داشته باشد، متصل به خدا خواهند شد و هویت خود را خواهد شناخت و مرعوب دشمنان نخواهد شد و برنامه ریزی های دشمن روی آنها تاثیر نخواهد گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید در تمام زمینه‌های تولید، کارآفرینی و کشاورزی فعال و پویا شویم،‌ تصریح کرد: اینکه امروز درگیر خوراک دام هستیم نتیجه انفعال ماست زیرا برای کشور ما شایسته نیست که ساده‌ترین محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد کنند.

وی از دولتمردان، نمایندگان مجلس و جهاد کشاورزی خواست تا کشاورزان را برای تولید خوراک دام بسیج کنند تا به سرعت به خودکفایی برسیم.

انتهای پیام/781/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از آنجا که همه ملت‌ها نفرت عظیمی به اسرائیل دارند قدرت ایران و جرات ایران در انتقام از اسرائیل را در حد وسیعی تحسین می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: وقتی اسرائیل دو هزار نفر را در مجتمع پزشکی ناصر قتل عام و در گور‌های دسته جمعی دفن می‌کند معنایش قطعاً نسل کشی است محاصره نان و دارو قطعاً نسل کشی است و طبق قوانین بین‌المللی حمایت نظامی و مالی از مرتکب نسل کشی جرم است کنگره آمریکا با حمایت مالی از اسرائیل قطعاً مرتکب جرم شده است.
خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: این هفته دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از فلسطین، قیام و شاهکار کردند، عطوفت و وجدان انسانی خود را به تماشا گذاشتند؛ بعد از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه و دستگیری جمعی از آنها دولت آمریکا باید در صحبت از آزادی و دموکراسی حیا کند.
آیت ا... عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تاخیر عملیاتی پروژه راهسازی در جاده گرمی- بیله سوار اظهار داشت: جای تاسف است که پروژه دو بانده کردن مسیر گرمی - بیله سوار به دلیل عدم تامین اعتبار دوباره تعطیل شده و من از دولت محترم مصراً می‌خواهیم با لحاظ اهمیت راه‌های استان و تامین بودجه لازم گره‌های ذهنی اهالی را باز کند. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت روز معلم اظهار داشت: یک جامعه در تمام پیشرفت‌های خود مرهون عنایات معلم است معلم دین خود را با اخلاص به جامعه اداء می‌کند، اما جامعه نیز باید عملاً قدردان باشد؛ در حال حاضر بهترین عنایت به عزیزان معلمین حل مشکلات آنهاست؛ در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته کارگر گفت:گردش چرخ اقتصادی کشور بر دوش کارگران عزیز است و نگاه دولت و کارفرما‌ها به این عزیزان باید این گونه باشد که آنها ولی نعمت کل کشور و کل ملت هستند.

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد