Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با اشاره به عید فطر عید عبودیت و بندگی است، اظهار کرد: عیدفطر، فطرت انسانی است که با عبودیت و بندگی در ماه رمضان به دست آمده است و این فطرت به دست آمده از ماه رمضان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به جایگاه معلم تصریح کرد:کرامت معلم شهید مطهری سید آموزگار انقلاب است، به فرموده مقام معظم رهبری خطی که می‌تواند انقلاب را از نظر فکری حفظ کند خط فکری شهید مطهری است  

امام جمعه آزادشهر با توجه به اینکه معلم  نقش اصلی در اجرای گام دوم انقلاب را دارد، گفت: انتظار داریم بیانیه گام دوم انقلاب یکی از کتاب‌های درسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی به نقش معلم در  جهاد تببین اشاره کرد و گفت: معلم در جهاد تببین نقش‌آفرین است.

وی فضای مجازی مورد تاکید دشمنان را فضای براندازی دانست تصریح کرد: معلمین  با جهاد تبیین در فضای مجازی ورود کنند و آن را به فرصت تبدیل کنند

شهابی خطبه های نماز عید فطر روز کار و گارگر را با زحتمکشان تبریک گفت و بیان کرد: همه ما مدیون این قشر زحمتکش جامعه هستیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهابی امام جمعه آزادشهر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دشتی سه شنبه شب در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: در نظام دینی ما که مبتنی بر وحی و پیام الهی است احترام به معلم و علم همیشه زبان زد و مورد تاکید همه بزرگان بوده است.

علی بحرانی به نقش معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر حرکتی و توسعه در جامعه رقم می‌خورد بواسطه نقش آموزش و پرورش و معلم بوده است.

بحرانی ادامه داد: اگر اتفاقی قرار است رقم بخورد از آموزش و پرورش شروع می‌شود و ترقی و حرکت در هر جامعه نقش اول آن در جامعه فرهنگیان بوده است.

وی تصریح کرد: اگر بنای آموزش و پرورش بنای مستحکم بود آن حرکت و انقلاب ماندگار خواهد بود، انقلاب اسلامی که بیش از ۴۰ سال عمر خود را پشت سر می‌گذارد بواسطه وجود آموزش و پرورش قوی است.

بحرانی اضافه کرد: سنگ بنای حرکت انقلاب از آموزش و پرورش بوده و بنای فکری انقلاب در نسل جوان آن روز نهادینه کرد و در ادامه مسیر نیز آموزش و پرورش مسیر اصلی را بیان کرد.

وی گفت: در دفاع مقدس حضور پررنگ جوانان در عرصه دفاع از میهن نقش آفرین آن معلمان و دانش آموزان بوده است.

بحرانی اضافه کرد: امروز می‌بینیم آموزش و پرورش در همه عرصه‌ها نقش آفرین می‌کند و اگر آموزش و پرورش در مسیر درست حرکت کند افراد درست و صالح تربیت می‌شوند.

وی یادآور شد: اگر نیروی نظامی ما با قدرت در برابر دشمنان می‌ایستد بواسطه حضور آموزش و پرورش و معلمان است.

فرماندار دشتی به نقش آموزش و پرورش در تربیت انسان اشاره کرد، گفت: در انتخابات دشمن تلاش خود را انجام داد که مردم را ناامید کند ولی مردم حماسه خلق کردند.

وی اظهار کرد: معلم می‌تواند نیروی فکری دینی توانمند را تربیت کند و اگر می‌بینیم مدیریت جامعه یک مدیریت پویا است بواسطه آموزش و پرورش پویا است.

وی با بیان اینکه خواستگاه معلم بدنه جامعه است، افزود: رسالت و جایگاه معلم یک رسالت و جایگاه الهی است. فرماندار دشتی یادآور شد: از ظرفیت نیروهای بومی در انتصابات شهرستان استفاده شده است.

وی بیان کرد: نام معلم همیشه ماندگار است و همیشه به نیکی از آن یاد می‌شود. وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این بود مسیر توسعه شهرستان از آموزش و پرورش باشد و در توزیع اعتبارات نگاه ویژه ای به آموزش پرو رش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال به حوزه آموزش اختصاص داده شد که همه اعتبارات این بخش تخصیص پیدا کرده است.

در پایان از معلمان نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6099873

دیگر خبرها

  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • جذب ۳۰ هزار دانشجو‌معلم در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی برداشت ۱۴۰ تن گل محمدی از باغات گناباد
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است