Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند خطیب نماز عید فطر دیشموک با اشاره به زکات فطره و خمس گفت: دادن زکات فطره به کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی امر پسندیده است.

وی افزود: زکات فطره بایستی از مال خمس داده باشد که داشتن سال خمسی امری مهم و ضروری است.

راوند با اشاره به ضرورت نظارت بر فضای مجازی در بخش دیشموک گفت: فضای مجازی، فضای بی تقوایی شده است، هر روز در فضای مجازی مسائل زیادی مطرح که ضروری است این فضای مجازی از طرف مسئولان مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دیشموک با اشاره به مجوز دادن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سایت ها افزود: هر تهمتی در این فضای مجازی توسط سایت‌ها زده می شود.

وی ادامه داد: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار توجه به این مسئله و نظارت بر سایت ها هستیم.
 اینکه در فضای مجازی برخی از سایت ها به خاطر اغراض شخصی عقده گشایی کنند زیبنده نیست و ضرورت دارد تا نظارت ها بر سایت ها بیشتر شود.

راوند با اشاره به فیش های نجومی برق افزود: از اداره برق خواستار حضور در دیشموک و توجه به دغدغه مردم در خصوص افزایش این فیش ها در ماه گذشته و بررسی این موضوع هستیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به توقف مذاکرات برجامی گفت: آمریکا در مذاکرات بهانه های زیادی می آورد و آمریکایی ها خواستار برجام موشکی و منطقه ای هستند.

وی افزود: دشمنان درصدد قرار دادن مردم در برابر دولت هستند که دشمنان با بهانه جویی درصدد این مسئله است.
انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: برق فیش های نجومی خطبه دیشموک عید فطر فضای مجازی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟