Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:48:31 GMT

تهدیدات فضای مجازی بنیان خانواده را هدف گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۴۵۶

تهدیدات فضای مجازی بنیان خانواده را هدف گرفته است

حجت‌الاسلام مقیسه گفت: تهدیدات فضای مجازی بنیان خانواده را هدف گرفته و لطمه مستقیمی به خانواده می‌زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصت‌های خوبی برای انسان ایجاد کرده است، اظهار کرد: نباید از تهدیدات این فضا غافل شویم چرا که این تهدیدات به صورت مستقیم بنیان مقدس خانواده را هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی امروزه دنیایی از ارتباطات را پیش روی انسان ها گذاشته که این ارتباطات نیاز به کنترل دقیق از سوی خانواده ها دارد، تصریح کرد : عدم آموزش صحیح باعث خواهد شد تا مشکلاتی برای خانواده ها ایجاد شود که حل آن به سادگی نخواهد بود.

حجت‌الاسلام مقیسه همچنین با تبریک عید سعید فطر، عید بندگی و اطاعت از خداوند افزود: این عید بزرگ تجلی وحدت و انسجام مسلمانان جهان است.

مقیسه در ادمه با بیان اینکه موضوع وحدت یکی از نیازهای ضروری جهان اسلام محسوب می‌شود، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات امروز جهان اسلام در سایه تفرقه ایجاد شده و با وحدت از بین خواهد رفت. 

امام جمعه سبزوار ادامه داد: خیران و نیکوکاران کمک به فقرا را در طول سال همانند ماه رمضان مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به معارفی که در طول ماه رمضان به دست می‌آید، تأکید کرد: باید از دستاوردهای معنوی و عبادی ماه مبارک رمضان در طول سال استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی