Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیستانی، مرجع تقلید شیعیان عراق، امروز را عید سعید فطر اعلام کرده است و هم‌زمان با این روز، نماز عید فطر به صورت جماعت در بین‌الحرمین برگزار شد.

 

 

خادمان حرم امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام از بامداد امروز در تدارک برپایی نماز عید فطر در بین‌الحرمین بودند و برای تشرف زائران در این روز به کربلا برنامه‌ریزی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر همین اساس، پس از نماز صبح، بین‌الحرمین و فضای اطراف آن فرش شد و زائران برای برپایی نماز عیدفطر صفوف منظمی تشکیل دادند و نماز عید فطر بدون هیچ محدودیتی با حضور زائران در کنار یکدیگر به صورت جماعت برگزار شد.

در ادامه تصاویری از اقامه نماز جماعت عید فطر در بین‌الحرمین در مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کربلا بین الحرمین نماز عید فطر ماه رمضان بین الحرمین نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین