Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه اندازه‌گیری کشش سطحی و زاویه تماس در فشار و دمای بالا با همکاری مشترک گروه توسعه میادین نفت و گاز و مرکز تجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی جهت استفاده در مطالعات حوزه ازدیاد برداشت طراحی و ساخته شد.

به گزارش ایران اکونومیست، دستگاه اندازه‌گیری کشش سطحی و زاویه تماس در فشار و دمای بالا، شرایط ترمودینامیکی مخزن را شبیه‌سازی کرده و در مطالعات ازدیاد برداشت میادین نفت و گاز کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمایش‌ها، تاثیرات فیزیکی و شیمیایی سیالات تزریقی با سنگ و سیالات موجود در مخزن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی، تست‌های اولیه این دستگاه با موفقیت انجام شده است و پس از تایید نهایی، تجاری‌سازی این محصول توسط مرکز تجهیزات آزمایشگاهی واحد شهید بهشتی انجام خواهد شد که نیاز کشور را از واردات این محصول مرتفع خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مخازن نفت و گاز ، جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مخازن نفت و گاز جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول