Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:56:15 GMT

پروتکل‌های بهداشتی آزمون استخدامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۷۶۵

پروتکل‌های بهداشتی آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

داوطلبان از روز ۱۲ اردیبهشت امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور داشته‌اند و این امکان همچنان مهیاست.

۵۰۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند، دستورالعمل بهداشتی حضور در جلسه از سوی مسوولان برگزاری آزمون اعلام شده است که داوطلبان باید با اطلاع از این دستورالعمل در جلسه آزمون حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستورالعمل آمده است که داوطلبان باید با حضور به موقع در محل آزمون، مانع ایجاد تجمع شوند؛ درب حوزه‌های آزمون ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز برگزاری آزمون بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید زودتر در محل آزمون حضور یابند.

براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید هنگام ورود و خروج به حوزه امتحانی، فاصله مناسب با دیگر داوطلبان (حداقل یک متر) را حفظ کنند.

براساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، داوطلبان باید ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) همراه داشته و ماسک خود را از بالای بینی تا زیر چانه و  از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی استفاده کنند.

 

داوطلبان باید از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون خودداری کرده و در صورت عطسه یا سرفه حتما از دستمال کاغذی استفاده کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.

در پایان آزمون نیز تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر بوده و به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنند.

اگر داوطلبی مبتلا به بیماری کرونا است باید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسوولان حوزه را مطلع کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد