Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امروز ۷۹۰ پایگاه در سطح استان تهران فطریه و کفاره مردم مؤمن و خداجوی استان تهران را جمع‌آوری می‌کنند، افزود: در همین راستا در مرحله نخست واریز زکات فطریه جمع‌آوری شده در پایگاه‌های این نهاد در استان تهران مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شده به حساب ۳۲۰۰ خانواده تحت حمایت دارای بیماران صعب العلاج و خاص واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمع آوری زکات فطره و همچنین کفارات مردم مؤمن و نیکوکار همچنان تا چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

پرپنچی با اعلام روش های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه، گفت: کد دستوری #۵*۰۲۱ * ۸۸۷۷ * ( ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۱ ستاره ۵ مربع )، تلفن گویای ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۵ به صورت تفکیکی برای پرداخت فطریه عام و سادات پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، شماره کارت‌های کمیته امداد استان تهران را برای پرداخت زکات فطریه به شرح ذیل اعلام کرد:

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۶۰ ( ویژه فطریه عام)

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۳۷ ( ویژه فطریه سادات )

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۰۱ ( ویژه کفاره غیرعمد)

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۷۸ ( ویژ کفاره عمد )

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: زکات فطریه کمیته امداد کمیته امداد استان تهران زکات فطریه شماره کارت جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه