Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@00:21:45 GMT

کمبود روغن در بهمئی و گلایه مردم از وضعیت بازار

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۸۴۷

کمبود روغن در بهمئی و گلایه مردم از وضعیت بازار

کمبود روغن خوراکی در بازار بهمئی در حالی این روزها افزابش پیدا کرده که شهروندان نسبت به این موضوع کلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس کمبود روغن خوراکی در شهرستان بهمئی برای شهروندان به دغده ای تبدیل شده است ‌و برای دریافت این کالای اساسی باید فروشگاه ها و مغازه های مختلفی را جستجو کرد و این موضوع باعث گلایه شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در این خصوص گفت : شهرستان بهمئی همچون دیگر شهرهای کشور با کمبود روغن خوراکی مواجه شده است.

وی ادامه داد :در ماه های اخیر این کمبود از طریق کارخانه روغن خوراکی در گچساران تامین می شد اما باتوجه به پالم بودن این روغنها شاهد عدم استقبال شهروندان از این روغن بودیم.

وی در ادامه اظهار داشت : احتکار روغن خوراکی در انبارهای بزرگ ، دلیل دیگر و مهم کمبود این کالای اساسی در شهرستان بهمئی است.

زکی نژاد درخصوص رفع مشکل و تامین کمبود روغن خوراکی در شهرستان بهمئی گفت : با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد ۱۰تن روغن خوراکی از کارخانه گچساران به شهرستان وارد و کمبود این کالای اساسی رفع شود.

 

 

انتهای خبر/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمبود روغن خوراکی روغن خوراکی شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳