Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کُرد زابلی گفت:  خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

او  میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.

او گفت: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود.

کُرد با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته یکهزار و ۵۰۳ برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و همچنین ۱۸۲ چمن مصنوعی مینی فوتبال هم به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خانه های ورزشی ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است