Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@03:53:20 GMT

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰ میلیاردی در دیواندره

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۴۹۳۶

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰ میلیاردی در دیواندره

آفتاب‌‌نیوز :

سردار «علی آزادی» اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهی به مال باختگان اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان ۱۱۰میلیارد تومان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه؛ پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، از شهروندان خواست: فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاهبرداری دیواندره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور