Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیراهنی که لیونل مسی هنگام به ثمر رساندن گل شماره ۵۰۰ خود بر تن داشت در یک حراجی فروخته شد.

یکی از علاقه‌مندان به فوتبال اکنون صاحب پیراهن خاطره‌انگیزی است که لیونل مسی در ال‌کلاسیکو آن را پوشیده بود. این فرد مبلغ حیرت‌آور ۴۵۰۰۰۰ دلار را برای خرید این پیراهن هزینه کرد که که یک رکورد به حساب می‌آید.

مسی برای جشن گرفتن پانصدمین گل  خود برای باشگاه سابقش بارسلونا، پیراهن ۱۰ خود را از تن در آورد و پس از پیروزی ۳-۲ مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۱۷، آن ‌را در مقابل تماشاگران عصبانی ورزشگاه برنابئو نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که با حرکت سرخی روبرتو شروع شد و بعد از پاس جوردی آلبا توسط لیونل مسی تبدیل به گل شد با شادی گل خاصی که مسی انجام داد به یکی از خاطره انگیزترین گل‌های تاریخ فوتبال تبدیل شد.

پس از آن، یک کلکسیونر که به دنبال مالکیت کالاهای تاریخی از تاریخ ورزش بود، پیراهن برنده هفت توپ طلا را به قیمت ۴۵۰۰۰۰ دلار خرید که هم خریدار و هم کسانی که آن را به او فروختند تأیید کردند.

دامیان اولیورا ادعا کرد که این فروش رکورد تمام دوران پیراهن مسی را شکست و به همه کسانی که در این دستاورد شگفت‌انگیز دست داشتند از جمله شرکت کلکسیونی گلدین تبریک گفت.

یکی از کاربران اینستاگرامی معروف به Anishfutbol با اعلام این خرید خود، در پستی همراه با عکسی از مسی در حال حرکت نوشت: «به مجموعه من می‌آید... پیراهنی که لئو پس از زدن گل پیروزی در ال کلاسیکو و گل پانصدم خودش آن را مقابل تماشاگران گرفت. نمی‌توانم آن را باور کنم. مقدس‌ترین جام مقدس برای مجموعه من!»

اگرچه مبلغ ۴۵۰,۰۰۰ دلار ممکن است برای یک لباس پوشیده شده توسط مسی یک رکورد باشد، اما هنوز هم تا حدودی از بالاترین دستمزد در سایر بخش‌های ورزشی فاصله دارد و رتبه شماره یک فعلی متعلق به پیراهن بیب روث بازیکن سابق فوتبال آمریکایی تیم نیویورک یانکیز است که در ۱۹۲۸-۱۹۳۰ آن را می‌پوشید و به قیمت ۵.۶۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ فروخته شد.

قیمت اخیر برای خرید لباس مسی از نظرت قیمت فروش پیراهن‌های متعلق به او و همچنین پیراهن‌های متعلق به بازیکنانی که همچنان در حال بازی کردن هستند، یک رکورد به حساب می‌آید./ منبع: همشهری آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: لیونل مسی پیراهن مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند

شرکت آمریکایی داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" از تعدیل نیروی بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان خود خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه ماهه اول خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025، 1.5 میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به منظور صرفه جویی در هزینه ها 2200 کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلااپل پس از لغو طرح خودروهای خودران، صدها نفر را اخراج کرد

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه شنبه بیش از 7 درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه ماهه اول سال جاری میلادی ضرر خالص 11.9 میلیارد دلاری یا 5.89 دلار به ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص 2.3 میلیارد دلار یا 1.07 دلار به ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ