Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  نماینده ولی فقیه در مازندران از عید سعید فطر به عنوان عید پاکیزگی و بازگشت به فطرت یاد کرد و آن را نوعی شکرگزاری دانست.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری :آیت الله محمدباقر محمدی لائینی درخطبه‌های نمازعید سعید فطر از عید فطر به عنوان عید پاکیزگی و بازگشت به فطرت یاد کرد و پرداخت زکات فطره را در این روز ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درماه مبارک رمضان شیاطین درغل و زنجیر هستند و باید از خداوند بخواهیم بعد از ماه رمضان دیگر این شیاطین بر زندگی ما جولان ندهند و مسلط شوند که این خواسته‌های مهم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت:باید از گناه اجتناب کنیم، همین که از حرام اجتناب کردیم یعنی در بهشت گشوده، در جهنم بسته و شیاطین در غل و زنجیر هستند.

این مسئول تصریح کرد: عید امروز،عیدشکرگزاری است وباید خدا را شاکرم باشیم که توانستیم روزه بگیریم، مراسم قدرداشته باشیم و عبادت کنیم و به یاد شهدا ومردگان بیشتر باشیم و آنان را خوشحال کنیم،

آیت الله محمدی لائینی بیان داشت:موضوع دیگر در ماه مبارک رمضان به یاد فقرا هستیم چه میزان در این ماه مردم کمک‌های مومنانه کردند و برای افطار و سحر بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه کردند که واقعا جای تقدیر دارد.

امام جمعه ساری بااشاره به اینکه روزعید فطرروز پرداخت جایزه‌های معنوی است، ازتلاش وخدمات نهادها و نیروهای مختلف همجنین از زحمات پاکبانان درتمیزی و پاکیزگی شهر و نیروهای خدمات رسان اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی تقدیر کرد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: درهای بهشت در ماه گشوده و درهای جهنم بسته است باید از خداوند بخواهیم بعد از ماه مبارک رمضان درهای بهشت گشوده باشد و درهای جهنم باز نشود و همچنان این در بسته بماند.

نماینده ولی فقیه درمازندران پرهیز از گناه و حرام را سبب رحمت مغفرت و رحمت الهی دانست.

این مسئول همچنین با اشاره به ناکام ماندن دشمنان و شکست طرح پیچیده و سه لایه‌ای خاورمیانه بزرگ توسط آمریکا و هم پیمانانش اظهار داشت: امروز آمریکا در آستانه اخراج ازغرب آسیا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران پرهیز از گناه و حرام را سبب رحمت مغفرت و رحمت الهی دانست.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روزعید پرداخت جایزه های معنوی نماینده ولی فقیه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است، بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

حجت الاسلام میرزایی مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از قبیل گفتمان سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، بیان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 6087677

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند