Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آل‌مومن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مازاد مرغ گرم مورد نیاز استان از کشتارگاه‌ها به قیمت ۳۰ هزار تومان و مازاد مرغ نژاد آرین به قیمت ۳۳ هزار و ۳۶۰ تومان خریداری می‌شود.

رئیس پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تنها یک سردخانه شهید بهشتی در سامان با گنجایش ۶۰۰ تن مرغ در حال فعالیت می‌باشد و این سردخانه در حال حاضر ۲۶۰ تن مرغ و ۵۰ الی ۶۰ تن گوشت منجمد را در خود جای داده تا در مواقع لازم و حساس وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کشتارگاه ظرفیت انجماد ۲۰ تن مرغ را در هر شب دارد، ادامه داد: متاسفانه ظرفیت سردخانه‌ها در کشتارگاه‌های استان کم است و تنها کشتارگاه جهان‌بین در حال افزایش ظرفیت خود است.

آل‌مومن بیان داشت: گران شدن بسته‌بندی و کارتن امکان ارتقاء ظرفیت سردخانه را به کشتارگاه نمی‌دهد زیرا که از نظر مالی برایش صرفه اقتصادی ندارد.

 وی در پایان گفت: اگر کشتارگاه نتواند همه مرغ کشته شده را در یک شب منجمد کند با مجوز جهاد کشاورزی مرغ به صورت زنده یا گرم به استان‌های دیگر صادر می‌شود ولی در حال پیگیری این مشکل هستیم تا ظرفیت سردخانه‌ها را بیشتر کنیم تا محصولات در استان ذخیره و در مواقع نیاز مورد استفاده هم‌استانی‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سردخانه کشتارگاه انجماد مرغ امور پشتیبانی دام ظرفیت سردخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از رشد ۳۵ درصدی آموزش مهارت‌افزایی و ۴۰ درصدی سنجش مهارت و صلاحیت‌های حرفه‌ای در کشور خبر داد و گفت: امسال هدف‌گذاری شده که ظرفیت مراکز جوار کارگاهی در کشور ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهرداد عظیمی بیش‌ازظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه سراسر استان کردستان ظرفیت و سرمایه است، اظهار داشت: کردستان صفحات زرینی از تاریخ پرافتخار کشور را به نام خود ثبت کرده و نقش ممتاز و برجسته مردمان این دیار در طول تاریخ غیر قابل انکار است.

وی وجود نیروی انسانی را یکی از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های کردستان عنوان کرد و گفت: معرفی درست پتانسیل‌های این استان وظیفه و رسالت اصحاب رسانه است، استانی که بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب کرده آنچنان که باید و شاید حق واقعی این دیار ادا نشده است.

معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به آیین‌های جذاب و چشم‌نواز طبیعی در استان تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های کردستان برجسته و از تمام ظرفیت‌ها که ریشه در فرهنگ استان دارد، استفاده می‌شود. 

وی با تبریک هفه کار و کارگر افزود: در شرایطی که دشمن تمام تلاش و تمرکز خود را بر تضعیف حوزه اقتصادی و تعطیلی واحدها به‌کار گرفته است، کارگران به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی مجاهدانه و شجاعانه پای کار هستند.

عظیمی بیان کرد: هر چقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم‌ به ویژه کارگران در عرصه‌های مختلف فراهم شود، موفق‌تر خواهیم بود.

وی از رشد 35 درصدی در حوزه آموزش مهارت‌ها و 40 درصد در بخش سنجش مهارت و صلاحیت‌های حرفه‌ای این سازمان خبر داد و اظهار کرد: رشد 1040 درصدی در امر آموزش یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند به عنوان الگوی موفق معرفی شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: امسال هدف‌گذاری شده که ظرفیت مراکز جوار کارگاهی در کشور 50 درصد افزایش پیدا کند.

وی درباره مشکلات کارگران اظهار کرد: بیش از چند دهه اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای مصوب و یکی از بندهای قابل توجه، دولت مکلف شده که بخشی از اعتبارات عمرانی‌ تحت تملک دارایی که در سال توزیع می‌شود، را صرف آموزش مهارت کارگران کنند.

عظیمی تاکید کرد: انتظار می‌رود استاندار کردستان نیز دستور داده که این قانون در استان اجرا و به خدمات بیمه‌ای پیوست دهند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی