Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال پدیده و نفت پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود سیدعباسی درباره دیدار تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به نظرم بازی زیبایی از آب درمی‌آید. تیم صنعت نفت همیشه دنبال فوتبال بازی کردن است و تلاش می‌کند بازی زیبایی به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان صنعت نفت توانایی زیادی دارند و این موضوع، تیم حریف را خطرناک می‌کند. آنها در لحظه می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند و تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند.

  «منصوریان علاقه زیادی به فوتبال زیبا دارد.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: شرایط خاصی در جدول داریم و این بازی برای ما بسیار مهم است. فشاری روی بازیکنان وجود ندارد و آنها در همه دیدارها با تمام توان خود تلاش می‌کنند. از بازیکنان خودمان اطمینان خاطر داریم و هر دو تیم با تمام وجود در زمین حاضر می‌شوند.   سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به تعویق یک روزه دیدار تیمش مقابل صنعت نفت گفت: اعضای تیم صنعت نفت نتوانستند به مشهد بیایند و طبیعی است که مشکلاتی ایجاد شود. تنها بحث ما این بود که شاید پرواز ما برای برگشت دچار مشکل شود که این مشکل در حال حل شدن است. روز گذشته (دوشنبه) به دلیل بارش باران نتوانستیم تمرین خوبی داشته باشیم، اما امروز تمرین خوب و بانشاطی برگزار کردیم و امیدواریم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. ان‌شاءالله نتیجه خوبی در این مسابقه به دست بیاوریم.   همچنین علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار تیمش مقابل شهر خودروی مشهد با اشاره به لغو شدن پرواز این تیم به مشهد که باعث شد در نشست خبری حضور نداشته باشد، گفت: بازی سختی خواهیم داشت، چون دوست خوب و دوست‌داشتنی من، هم‌بازی خودم که به او علاقه دارم، داود سیدعباسی شکل تیمش را تغییر داد. مردم فکر می‌کردند شهر خودرو خیلی شرایط بحرانی‌تری از الان داشته باشد، اما او توانست تیم را از شرایط خیلی بحرانی به شرایطی صاحب فرم برساند که با سه تیم بالایی خودشان برای ماندن در لیگ برتر، در کورس رقابت هستند.   وی افزود: گواه صحبت‌های من درباره تیم شهر خودرو، بازی با تیم گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی است که 3 بر یک جلو افتادند و بازی محکم و جانداری از آنها دیدیم. در آنالیزی که از آنها در این چند هفته دیدیم، بسیار خوب و جانفشان بازی می‌کنند. بازی سختی خواهیم داشت، البته در این سمت قضیه هم تیم ما از نظر بدنی و روحی و روانی، آمادگی کامل دارد. نسخه جدیدی از کار تاکتیکی‌مان را رونمایی کردیم و بچه‌ها خیلی خوب این تفکر تاکتیکی را جذب می‌کنند.   سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم تیم صنعت نفت آبادان را که هواداران زیادی در سطح کشور، استان خوزستان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و اطراف دارد، سربلند از زمین خارج کنیم. ان‌شاءالله با لطف خدا، هر دو تیم صحیح و سالم از زمین خارج شوند و با اینکه بازی سختی است، با سه امتیاز از مشهد خارج شویم.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان