Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دی بروین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را سخت می‌داند اما دوست دارد به آن دست پیدا کند

دی بروین یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های فصل موفق منچستر سیتی بوده است.

طرفداری | یکی از دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا در مادرید برگزار خواهد شد و رئال مادرید به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی سیتیزن‌ها در دیدار رفت شانس بالایی برای صعود آن‌ها به فینال ایجاد کرده اما رئال مادرید برای حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا، از سد رقبای قدرتمندی گذشته است. کوین دی بروین، امروز در کنفرانس خبری پیش از این جدال حساس شرکت کرد.

شرایط بدنی فعلی و مشکلات ابتدای فصل؟

سرحال ماندن در مقطع پایانی فصل کار آسانی نیست اما احساس خوبی دارم. در بازی با اتلتیکو مادرید ضربات زیادی به من وارد شد، الان بهتر هستم. در ماه‌های ابتدایی فصل سختی زیادی کشیدم، هیچ‌گاه چنین دردی را تجربه نکرده بودم. تلاش کردم که برگردم اما اذیت می‌شدم. از لحاظ ذهنی، غلبه بر آن مشکلات دشوار بود. به محض از بین رفتن آن دردها، اعتماد به نفسم بیشتر شد و بدنم به شرایط همیشگی برگشت. حالا پس از انجام تمام این بازی‌ها، به سطح قبلی‌ام بازگشته‌ام و باید آن را ادامه بدهم.

 دو تیم با ذهنیت تهاجمی به مصاف هم خواهند رفت. شرایط بازی فردا با دیدار رفت متفاوت است. فرقی ندارد که مقابل چه تیمی بازی داریم، ما همیشه با آمادگی ظاهر خواهیم شد. برای بازی با یک تیم دسته چندمی در جام حذفی هم جزئیات ثابتی وجود دارد اما تماشای یک بازی بزرگ از تلویزیون راحت‌تر از تماشای بازی تیم‌های سطح پایین‌تر است. افراد بیشتری راجع به چنین بازی بزرگی صحبت می‌کنند اما در جزئیات مثل سایر مسابقات است.

قهرمانی در چمپیونزلیگ؟

 به عنوان یک بازیکن همواره دوست دارید در تمام جام‌ها قهرمان شوید. ما سال‌های برای این جام جنگیده‌ایم و عملکرد خوبی داشته‌ایم. قهرمانی اروپا کار دشواری است و به کیفیت زیادی نیاز است. بسیار سخت است اما ما خوب کار کرده‌ایم. قهرمانی چمپیونزلیگ زاویه دید من نسبت به خودم را تغییر نخواهد داد. می‌دانم که تا کنون چه کارهایی انجام داده‌ام، خوب یا بد. می‌خواهم به تمام جام‌های ممکن برسم، این یک هدف دشوار برای دست‌یابی خواهد بود اما عاشق قهرمانی در چمپیونزلیگ هستم. 

تقابل با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای ۱۶-۲۰۱۵؟

حالا در شرایط بهتری قرار داریم. ما در آن زمان پایان خوبی بر فصل خود نداشتیم و رئال مادرید تیم قوی‌تر بود. در یک بازی بسیار کسل کننده با یک گل به خودی شکست خوردیم. الان آمادگی بیشتری داریم، بهتر بازی می‌کنیم و باتجربه‌تر هستیم. 

ما در مسیر درستی قرار داریم. تنها انتقادی که الان از ما وجود دارد، نداشتن سابقه قهرمانی در اروپا است. ما همیشه برای آن جنگیده‌ایم و با ثبات بی‌نظیری عمل کرده‌ایم. فقط باید از خط پایان عبور کنیم و فردا یک گام دیگر در این مسیر خواهد بود. 

 کار کردن با پپ گواردیولا؟

پپ باعث پیشرفت من در موارد مختلف شد. سخت است که بگویم زیر نظر مربیان دیگر هم به همین شکل بازی خواهم کرد. او در مسیر موفقیت ما عالی عمل کرده اما بازیکنان تیم هم تلاش زیادی داشته‌اند. اگر به صحبت‌های او گوش نکنیم یا سخت‌کوشی را کنار بگذاریم، پیشرفت نمی‌کنیم. او مربی است که تیمش با روش مورد علاقه من فوتبال بازی می‌کند. به عملکرد فردی بازیکنان توجهی ندارد و این کاملا مناسب تیم است. من اغلب اوقات در پست مشابه بازی می‌کنم اما وظایف متفاوتی دارم؛ جلوتر، عقب‌تر یا در مرکز. هر چیزی که تیم نیاز داشته باشد، سعی می‌کنم با روش‌هایی که بلدم به تیم کمک کنم. 

 فیل فودن؟

او تا کنون فوق‌العاده بوده است. از زمانی که یک پسر کوچک بود او را دیده‌ام. پتانسیل بسیار زیادی دارد. وقتی به تیم اصلی منتقل می‌شوید، خجالتی هستید و به زمان نیاز دارید. باید دقایق بازی را به دست بیاورید تا احساس راحتی کنید. او در سال‌های اخیر احساس راحتی می‌کرد و می‌بینید حالا چگونه بازی می‌کند.

 

تقدیم ضربه پنالتی به گابریل ژسوس مقابل واتفورد؟

زدن پنالتی برای او مهم بود اما من اهمیتی نمی‌دادم. آن پنالتی برای من یک گام رو به جلو در مسیر رسیدن به خواسته‌ام محسوب نمی‌شد. برای او به عنوان یک مهاجم، هت تریک کردن کار مهم و خاصی است. لحظه خوبی برای سپردن پنالتی بود، او بازی خیلی خوبی داشت. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت تشویق عادل فردوسی پور از سوی تماشاگران در حضور محمدحسین میثاقی / فیلم سردار آزمون: کمی تحت فشار بودیم ولی بازی مهمی را بردیم احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید / ادعای میرر) موضع قاطع بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی فروشی نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند