Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان نوری در خصوص محرومیت تماشاگران ملوان از حضور در ورزشگاه مقابل تیم خیبر خرم آباد، اظهار داشت: دیدار برابر خیبر به نظرم روز بد فوتبال ایران بود . اینکه یک عده هوادار عاشق را از همراهی تیم محبوبشان در حساس ترین شرایط بدون هیچ دلیل مشخصی محروم کنیم به نظرم بی احترامی به روح فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز چهارشنبه (سه روز پیش از مسابقه) که این حکم به باشگاه ابلاغ شد ما مذاکرات و نامه نگاری هایمان را آغاز کردیم. فکر می‌کنم اعضای فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ، سرپرست فدراسیون و ریاست کمیته انضباطی می‌توانند شهادت بدهند که چند بار تماس گرفتم و چقدر برای تعلیق حکم اصرار داشتیم. به هیچ عنوان درخواست غیرقانونی نداشتیم و طبق رایی که هفت روز مهلت تجدید نظر داشت، خواستار تعلیق و بررسی آن در کمیته استیناف شدیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: می‌دانیم که اجرای حکم غیر قانونی نبوده اما می‌توانستند حکمی را که مربوط به بازی یک ماه قبل بوده را زودتر ابلاغ کنند تا حداقل فرصتی برای تجدید نظر باشد. نه اینکه آخر هفته ابلاغ و به راحتی اجرایی شود. نمی‌شود که مهلت تجدید نظر باشد اما حکم اجرا شود و پس از آن رای صادره را مورد بررسی قرار دهند. در نهایت مکاتبات قانونی و تماس‌های مکرر با مسئولین مربوطه، اثری نداشت.

نوری گفت: واقعیت این است که انقدر حکم محرومیت برایمان عجیب و غیرقابل قبول بود که نمی‌توانستیم بی تفاوت باشیم. هم بنده و هم مازیار زارع سرمربی تیم حتی با وزیر ورزش نیز در این خصوص صحبت کردیم. حضور تماشاگران ملوان در این دو بازی خانگی انقدر چشم گیر و بدون مشکل بود که تقریباً تمامی رسانه‌ها از آن به نیکی یاد کردند. حتی محمود زاده به دلیل نظم موجود و برقراری امنیت و شکل برگزاری مسابقه از تمامی عوامل تشکر کرد. اما اینکه چگونه هواداران ما را محروم کردند، جای پرسش دارد. ما حتی تا پنج ساعت مانده به مسابقه نیز امید به تعلیق حکم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی داشتیم اما میسر نشد.

وی افزود: سرنوشت ملوان و هوادارانش به یکدیگر گره خورده و رابطه احساسی عمیقی میان تیم و هواداران ما وجود دارد که نمونه آن را کمتر در فوتبال ایران می‌بینید. قطعا نبود هوادارانمان در این مسابقه لطمه بزرگی به مجموعه ملوان زد. ضمن اینکه در همین بازی 3 پنالتی مسلم از دید داور پنهان ماند. در هفته‌های پایانی که سرنوشت تیم‌ها، تلاش‌ها و هزینه‌هایشان به لحظات و ثانیه‌ها بستگی دارد انتظار داریم اشتباهات به حداقل رسیده و حق تیمی ضایع نشود.

مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت مسابقات در هفت هفته باقی‌مانده گفت: خوشبختانه تیم ما هفته‌هاست در صدر جدول حضور دارد و به بهترین شکل کار خود را پیش می‌برد. ما درون زمین تیمی داریم که با زحمت فراوان امتیازات را کسب می‌کند و خوشبختانه تیم‌های مقابل ما نیز بدون توجه به شرایط جدول با تمام قوا برابر ما شرافتمندانه مسابقه می‌دهند. این باعث زیبایی فوتبال می‌شود و ارزش کار تیم ما را چند برابر می‌کند. ملوان همیشه حرفش را درون زمین زده و حالا هم مثل همیشه پس از چندین سال کاملاً فوتبالی حق خودش را داخل زمین مسابقه خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی پژمان نوری محرومیت هواداران ملوان وزیر ورزش لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی گفت: بین ما ۹.۵ میلیارد دلار تجارت بود که ما این حجم تجارت را ندیده گرفته و درها را بستیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به تعلیق روابط تجاری بین ترکیه و رژیم صهیونیستی گفت: درباره تحولات بین اسرائیل و فلسطین هیچ چیزی قابل قبول نیست. اسرائیل تاکنون 40-45 هزار فلسطینی را با بی رحمی کشته است. به عنوان یک مسلمان نمی توانیم تماشاگر این ماجرا باشیم.

وی با طرح این سوال که چه گامی باید برمی داشتیم، اظهار داشت: نتانیاهو با بی رحمی که کودکان، زنان و سالخوردگان را شامل می شود رفتار کرد. او امکاناتی در اختیار ندارد بلکه همه غرب برای اسرائیل کار می کند. در راس آنها آمریکاست. فلسطینی ها بصورت غریبانه در زیر این بمباران ها به مرگ محکوم شده اند. در مقابل این اقدام ما دیگر نمی توانستیم صبر کنیم. گامهایمان را برداشتیم.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: بین ما 9.5 میلیارد دلار تجارت بود که ما این حجم تجارت را ندیده گرفته و درها را بستیم. 

به گزارش تسنیم رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ 9 آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است. 

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود