Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@22:43:49 GMT

◄ تردد در جاده های لرستان ۱۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۷۴۴۵

◄ تردد در جاده های لرستان ۱۵ درصد افزایش یافت

تین نیوز

محمد زارعی اظهار داشت: جاده های منتهی به بیشتر تفرجگاه ها به ویژه خرم‌آباد به سمت آبشار بیشه، الشتر و محور بروجرد به خرم آباد بیشترین تردد را طی ۲۴ساعت گذشته تاکنون داشته اند.

به گزارش تین نیوز، وی اضافه کرد: ۲۴ساعت گذشته یک مورد تصادف منجر به فوت در روستای تشکن چگنی بین یک دستگاه موتورسیکلت با پراید رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی عنوان کرد: طی فروردین ماه امسال تصادفات فوتی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است اما با توجه به افزایش حجم سفرهای پیش رو انتظار می رود رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا این روند کاهشی تداوم داشته باشد.

رییس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه این مرکز تمهیداتی برای کاهش بار ترافیکی در ایام جاری برنامه ریزی کرده است افزود: از حداکثر توان عملیاتی، در این راستا استفاده خواهد شد تا آرامش خاطر، رضایتمندی مردم و انضباط در عبور و مرور حاصل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف موتورسیکلت قوانین راهنمایی و رانندگی پلیس راه استان بار ترافیکی قوانین راهنمایی و رانندگی جاده های لرستان رییس پلیس راه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در نشست با مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور اراضی کشور با اشاره به افزایش تولید در بخش کشاورزی، اظهار داشت: تولید گندم از ۱۲۳ هزار تن دولت دوازدهم به ۵۳۰ هزار تن در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است، در حوزه گلخانه هم سطح زیر کشت از ۷۸ به ۱۳۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: سطح زیر کشت دانه‌های روغنی از دو هزار و ۲۰۰ هکتار به شش هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ضایعات یکی از چالش‌های بخش کشاورزی استان است، بیان کرد: برای رفع این مشکل باید از ادوات به‌روز در حوزه برداشت استفاده کرد.

شاهرخی، افزود: پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در بخش کشاورزی باعث تأمین ادوات و تجهیزات موردنیاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد را در استان داشتیم، گفت: ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی به چرخه تولید، بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی که ۱۶ واحد آن واحد پرورش مرغ گوشتی بود به چرخه تولید بازگشت.

شاهرخی با بیان اینکه سالانه ۴۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان داریم که ۳۰ درصد بیشتر از نیاز استان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ تن مرغ مازاد در استان ذخیره‌سازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۲۳ درصد از اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ۱۸ تا ۲۰ درصد از تولید ناخالص استان هم مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: از ۳۰ هزار اشتغالی که سال گذشته در سامانه رصد ثبت شده بود ۳۱۰۰ مورد مربوط به بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، یادآور شد: در دولت سیزدهم ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6094999

دیگر خبرها

  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید