Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه فرهنگی رسانه ای خبر به عنوان برگزار کننده این جشنواره در اطلاعیه ارسالی روز چهارشنبه اعلام کرد،  با توجه به استقبال کم نظیر شاعران سراسر کشور از فراخوان جشنواره شعر خلیج فارس و بنا به درخواست علاقه مندان شرکت در این جشنواره، ،  مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیستم اردیبشهت ماه تمدید شد.

بر  اساس این اطلاعیه علاقه مندان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه بیستم اردیبهشت سروده‌های خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۰۷۵۰۹۹۶۳ یا ایمیل khabar۱۴۰۱@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند.

بنا بر فراخوان قبلی این جشنواره، به سه قطعه شعر برگزیده طبق نظر شورای داوران، جوایز ارزنده ای به شاعران آن همراه با تقدیرنامه اهدا می‌شود و اشعار برگزیده در ویژه نامه هفتگی ادبی- هنری نگاه پنج شنبه و همچنین فصلنامه نوشتا منتشر می شود.

حسین واحدی پور مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب، هدف از برگزاری جشنواره شعر خلیج‌ فارس را مقابله فرهنگی و رسانه ای با تحریف و جعلی سازی‌های مکرر بیگانگان نسبت به نام خلیج‌فارس به عنوان بخشی از واقعیت انکارناپذیر تاریخ ایران برشمرد و گفت: از آن جا که اشعار و متون ادبی، شانه به شانه اسناد مکتوب تاریخی و فرهنگ شفاهی، نقشی کلیدی برای بقای هویت ملی این سرزمین دارند، روزنامه خبرجنوب به عنوان قدیمی ترین و پرتیراژترین روزنامه جنوب کشور این تعهد رسانه ای را در خود احساس می‌کند که برای بازنمایی این بخش همیشه ماندگار از هویت ایران زمین، گامی فرهنگی بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی