Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نکونام در کنفرانس خبری دیدار فولاد برابر گل‌گهر در خصوص شایعات مربوط به قرارداد با گومز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر گفته: توجه به بازی هایی که ما در جام باشگاه های آسیا داشتیم، سعی کردیم در این چند روز فقط ریکاوری انجام بدهیم؛ تمرین خاصی نتوانستیم انجام بدهیم و با توجه به شرایطی که آنجا بود و بازی هایی که پشت سر هم داشتیم انجام دادیم سعی کردیم از لحاظ ریکاوری روی بچه ها کار کنیم و بازیکنان را از لحاظ ذهنی برای بازی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اولین روزی که کارمان را شروع کردیم دو هدف داشتیم که خدا را شکر توانستیم به آن دست پیدا کنیم. یکی قهرمانی سوپرکاپ بود که توانستیم جام را به دست بیاوریم و یکی هم صعود به مرحله بعد بود که خدا را شکر توانستیم این کار را هم انجام بدهیم و به عنوان سرگروه و با ۱۲ امتیاز از ۶ صعود کنیم و مقابل تیم های خوبی که در گروه مان بودند توانستیم نتایج خوبی بگیریم. در لیگ هم می‌دانیم  امسال سهمیه لیگ قهرمانان وجود ندارد و سال بعد لیگ قهرمانان برگزار نمی‌شود. خدا را شکر ما در این جام هستیم و بهمن ماه تیم باید در مرحله حذفی بازی کند. امسال شرایط جدول با توجه به سهمیه نداشتن مقداری شرایط تیم ها و بازی ها را راحت تر کرده ولی تمرکزمان را روی شش بازی باقی مانده می‌گذاریم که انشاالله بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده با فولاد توافق کرده است پاسخ داد: در چمپیونزلیگ هم این سوال را از من پرسیدند؛ به شما هم می‌گویم. من نمی‌دانم فردا صبح کجا هستم چون فوتبال‌مان این را نشان داده است. پارسال برای خود من که چنین تجربه ای را نداشتم به وجود آمد و هیچ چیزی در ایران قابل پیش بینی نیست.

نکونام درباره تاثیر حضور ایبای گومز در فولاد گفت: چند نکته وجود دارد. در کیفیت و شرایط حرفه ای که این بازیکن داشت هیچ شک و شبهه ای نیست چون این بازیکن بازی نکرده بود و از فرم بازی دور بود و من هم از این اطلاع داشتم، می‌دانستیم که نمی‌توانیم از او مثل بازیکنان خودمان استفاده کنیم اما نکته مهم این بود که ما در آن پست نیاز به بازیکن داشتیم. ما مصدوم داشتیم و بازیکن‌مان قبل از مسابقات کرونا گرفته بود و در آن پست بازیکن کم داشتیم و نیاز داشتیم بازیکنی بگیریم که حتی برای یک دقیقه آنجا به ما کمک کند چون در آن فشار و سه روز یک بار بازی می‌کنی، اگر بازیکن مصدوم شود نیاز به تعویض داری که انرژی را برای بازی بعد نگه داری. علیرغم اینکه من به عنوان مسئول فنی می‌دانم این بازیکن اگر همین الان با هر باشگاهی در ایران قرارداد ببندد و از روز اول شروع به تمرین کند بدون شک ستاره لیگ ایران خواهد شد. من به صحبت های غیرفنی بیرون کاری ندارم، من فوتبال را می‌فهمم و کسی نمی‌تواند بهتر از من در مورد فوتبال صحبت کند چون من عمرم را در فوتبال گذاشتم و بازی کرده‌ام. از همه مهم تر من هشت سال آنجا بازی کردم که خیلی ها باید از تلویزیون ببینند‌. اصلا مبلغ زیادی هم نگرفته است. بعضی از دوستان صحبت هایی می‌کنند که درست است اما کاری که من می‌خواستم انجام شد و حداقل این است که توانستم به چند بازیکنم برای بازی های بعد استراحت بدهم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات