Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 8 MB

 مردانی گفت: بعد از تغییر حکومت در افغانستان، سیل مهاجران این کشور به سمت ما سرازیر شد و متوجه شدیم برخی از استان‌های مرزی و پس‌مرزی ما گرفتار موارد جدید سرخک شدند. بسیاری از این افراد که به کشور ما وارد شده بودند، سابقه واکسیناسیون نداشتند یا ویروس را با خود آورده بودند. بنابراین ایرانی‌ها را هم مبتلا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکسی در کارت واکسیناسیونش ثبت واکسن سرخک، سرخجه، اوریون و MMR نوشته شده هیچ نگرانی برای ابتلا به سرخک نباید داشته باشد و نیاز به تزریق مجدد واکسن سرخک، سرخجه، اوریون ندارد.

خبرنگار، تصویربردار و تدوین: امیر فرخاد

کد خبر 673594 برچسب‌ها مرگ بیماری عفونی خبر مهم سرخک همشهری تی وی سازمان جهانی بهداشت مهاجرت واکسن واکسیناسیون افغانستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ بیماری عفونی خبر مهم سرخک سازمان جهانی بهداشت مهاجرت واکسن واکسیناسیون افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان