Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:52:10 GMT

تجلیل از زوج جوانی که بانی تحولات ارزشمند اجتماعی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۷۹۹۴

تجلیل از زوج جوانی که بانی تحولات ارزشمند اجتماعی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، نکویی جانشین سپاه پاسداران شهرستان جاسک در آیینی از خلیل مرادی و همسرش زهرا حکمت پناه به عنوان مسئولان برتر قرارگاه تحول روستایی این شهرستان تجلیل کردند.

این زوج جوان که در روستای گزدان به شغل معلمی مشغول هستند با اجرای مداوم کلاس‌های پیشگیری از معضلات اجتماعی باعث اثر گذاری ارزشمندی شده به طوری که  تلاش آنها باعث ترک اعتیاد چند جوان در روستا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته یکی از اهالی، این زوج جوان در اجرای طرح‌های قرارگاه تحول روستایی بخصوص در زمینه مشاوره‌های اجتماعی باعث رضایت بسیاری از مردم روستا شده اند.

قرارگاه‌های تحول روستایی معمولا در کارگروه‌های فرهنگی ورزشی، نشاط، سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال، تربیتی، اعتقادی، ، آرامش، فضای مجازی،  علمی و فناوری با محوریت مسجد  شکل گرفته است و شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول هر محل است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی و در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاه‌های بسیج و مسجد در مناطق روستایی تاثیرگذار شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: تحول محلات جاسک هرمزگان بندرعباس سپاه جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام