Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:43:52 GMT

محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین باز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۸۵۸۵

محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین باز شد

پورآهنگریان گفت: ماموران راهداری با تجهیزات و امکانات خودرویی سنگین با آغاز دومین ماه از فصل بهار در ۱۵ روز محور محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین را بازگشایی کردند.

محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین از پارسال با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه به طور کامل بسته و تردد از دو طرف قطع شد.

او می‌گوید: منطقه بازگشایی شده در بخش بشم سر منطقه سه هزار واقع است که در پنج ماه گذشته ارتفاع برف در این منطقه بین ۶ تا ۱۰ متر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طول این مسیر در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است که ۱۲ کیلومترآن در محدوده تنکابن برف گیر است.  

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران وضعیت راه ها پلیس راه مازندران سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذرگاه «کرم ابوسالم» بازگشایی شد

مقامات رژیم صهیونیستی از بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم(کرم شالوم) در مرزهای جنوبی غزه با اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، به دنبال فشارهای جامعه بین‌المللی، رژیم صهیونیستی گذرگاه کرم ابوسالم مرز بین جنوب غزه و فلسطین اشغالی را باز کرد.

مقامات فلسطینی هنوز در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

گذرگاه کرم ابوسالم پس از حملات راکتی روز یک شنبه حماس به یک مقر فرماندهی اسرائیل که به کشته شدن ۴ نظامی اسرائیلی منجر شد بسته شده بود.

اسرائیل روز سه شنبه نیز با یورش به بخش فلسطینی گذرگاه رفح این گذرگاه راهبری را هم بست. کرم ابوسالم و رفح دو نقطه مرزی کلیدی برای انتقال کمکهای بشردوستانه به مردم غزه است.

صبح چهارشنبه مقامات مرزی و گمرکی غزه اعلام کردند که گذرگاههای رفح و کرم ابوسالم همچنان توسط اسرائیل بسته نگه داشته شده است.

گروههای امدادرسان هشدار داده‌اند که بسته بودن این گذرگاههای تشدید بحران انسانی در نوار غزه را به دنبال خواهد داشت جایی که صدها هزار نفر از فلسطینیها با کمبود شدید آب، غذا، پناهگاه، اقلام درمانی مواجه هستند.

سازمان هماهنگی اقدامات دولتی اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که کامیونهای بشردوستانه وارد این گذرگاه شده و پس از انجام بازرسیهای امنیتی سفت و سخت به غزه روانه خواهند شد.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شب گذشته گفته بود که اسرائیل قول داده است گذرگاه کرم ابوسالم را در روز چهارشنبه بازگشایی کند.

مقامات صهیونیست و آمریکایی به این پایگاه خبری گفتند که عملیات در گذرگاه رفح در جریان تماس تلفنی بایدن و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه مطرح شد.

آکسیوس به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست نوشت: «بایدن اما در حین این تماس، با تصرف گذرگاه رفح توسط اسرائیل مخالفتی نکرد».

این دو مقام آمریکایی با بیان اینکه بایدن عملیات کنونی صهیونیست‌ها را «نقطه شکست» در روابط با واشنگتن نمی‌بیند، اما هشدار دادند که اگر این عملیات گسترش یابد یا از کنترل خارج شود و نیروهای صهیونیست وارد شهر رفح شوند، این یک نقطه شکست خواهد بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • گذرگاه «کرم ابوسالم» بازگشایی شد
  • باد و باران در راه قزوین
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه