Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: به منظور رعایت شیوه نامه بهداشتی کرونا، نماینده محترم وزیر راه و شهرسازی مأموریت دارد تا مقدمات لازم برای برگزاری این انتخابات به صورت آنلاین و با کمک تکنولوژی‌های بروز را فراهم آورد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ حسین مذنب، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی، در خصوص نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور گفت: نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی این سازمان، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذنب با اشاره به تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر استفاده حداکثری از برگزاری جلسات غیرحضوری و قابل پیش بینی نبودن شرایط کرونایی کشور در ایام برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور، ادامه داد: به نظر می‌رسد برگزاری هیأت عمومی در روز انتخابات و با توجه به شرایط کرونایی و جمعیت هدف رای دهندگان، مسئولیت‌آور بوده و به مصلحت نباشد.

وی افزود: با توجه به مشارکت بالای مهندسین عزیز در نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها که به صورت الکترونیکی برگزار شد و به منظور حضور حداکثری اعضاء در این انتخابات و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشور، نماینده محترم وزیر راه و شهرسازی در برگزاری جلسات فوق العاده هیئت عمومی نظام مهندسی، مأموریت دارد تا مقدمات لازم برای برگزاری این انتخابات به صورت آنلاین و با کمک تکنولوژی‌های بروز را فراهم آورد تا این انتخابات به بهترین نحو در تاریخ پنج شنبه ۱۴۰۱/۲/۲۲ برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی انتخابات انتخابات انتخابات شورای مرکزی نهمین دوره انتخابات صورت آنلاین راه و شهرسازی نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد