Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:03:56 GMT

کشف چند انبار احتکار کالاهای اساسی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۰۴۸

کشف چند انبار احتکار کالاهای اساسی در مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی‌اکبر نصری سرآسیا در خصوص میزان کالاهای اساسی احتکار شده در انبارهای مشهد اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ حلب ۱۶ کیلویی روغن سرخ‌کردنی، یک هزار و ۳۰۰ تن روغن کره‌ای مخصوص قنادی ۱۰ کیلویی و ۱۹۲ حلب ۱۶ کیلویی روغن صاف قنادی و همچنین ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی آرد نول صنف قنادان از چند انبار کشف و ضبط و انبارها جهت بررسی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله با همکاری بازرسان جهاد و اطلاعات سپاه در مصلی مورد پایش، شناسایی و پلمپ قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با اداره تعزیرات حکومتی خراسان رضوی کالاهای احتکار شده با نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که قیمت این محصولات در بازار به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: محل ذخیره روغن‌های مکشوفه احتکاری با همکاری اطلاعات سپاه پلمپ شد که در این بازرسی متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نصری سرآسیا بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قانونی و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز به مدافعان امنیت غذایی در جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اطلاع دهند و یا به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و همچنین با شماره تماس ۱۲۴ شکایت و گزارشات خود را با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5482170

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار روغن نباتی مشهد کالای اساسی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم خراسان رضوی آمار کرونا فطریه بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد