Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه‌ای که در دقیقه ۱۳ درون محوطه جریمه استقلال رخ داد و بسیاری بر این باور بودند که داور باید حسین‌حسینی را اخراج می کرد، اظهار داشت: «تصمیم موعود بنیادی فر کاملا درست بود. دروازه‌بان استقلال اگر با هل دادن و یا گرفتن بازیکن مانع از حرکت او می شد در آنصورت داور باید بازیکن را اخراج می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی چون تلاش برای بازی با توپ صورت گرفت همان پنالتی و اخطار بهترین تصمیم بود».

وی ادامه داد: «این شکل از ممانعت از گلزنی مهاجم حتی می‌تواند با تکل هم صورت بگیرد که در این صورت باز هم اخراج نداشت».

مظفری گفت: «تا دقیقه بیست و پنجم بازی صحنه داوری مشکوک دیگری در این بازی رخ نداده است».

بیشتر بخوانید: ببینید | تشویق عادل فردوسی‌پور ‌در حضور محمدحسین میثاقی صعود لیورپول به فینال لیگ‌قهرمانان اروپا با تخریب زیردریایی‌ زرد سقوط از آسمان "نود" به دره "فوتبال برتر"

۲۵۷ ۲۵۸

کد خبر 1628023

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال باشگاه سپاهان سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!

امید حامدی فر حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.

طرفداری | امید حامدی فر مجددا جنجال ساز شده است.

استقلال در یک بازی حساس موفق شد ذوب آهن را در ورزشگاه خانگی شکست بدهد تا دوباره صدر جدول رقابت های لیگ برتر را از تیم رقیب یعنی پرسپولیس پس بگیرد.

پس از پایان مسابقه اما اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. امید حامدی فر، بازیکن استقلال به مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد که باعث ایجاد تنش شد.

ویدیویی از این موضوع در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در این ویدیو، افرادی که در زمین حاضر هستند از این رفتار متعجب شده و بلافاصله امید حامدی فر را دور می کنند.

این موضوع احتمالا با واکنش کمیته انضباطی همراه خواهد شد. امید حامدی فر پیش از این هم به دلیل مصدومیتی که برای کوین یامگا به وجود آورد جنجال ساز شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر