Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع حمل‌و نقل وزارت صمت با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان صنعتی، گفت: نکته کلیدی در برداشت از فرمایشات معظم‌له، نگرش همه جانبه و عدالت‌محور است؛یعنی اگرچه از کیفیت خودرو انتقاد کرده‌اند، اما امسال را سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" اعلام کرده‌اند.

به گزارش روز چهارشنبه ایران اکونومیست از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "منوچهر منطقی" افزود: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان صنعتی و گلایه‌مندی ایشان نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی، توجه مسوولان کشور را بیش از پیش به موضوع بهبود کیفیت خودروها جلب کرد و همه به ارائه راه‌حل‌های نظری و عملی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: این شرایط موجب شکایت چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسوولان به علت ترک فعل مرتبط با این موضوع به قوه قضائیه شد.
وی تصریح.کرد: البته در بین این نمایندگان، متخصصان تراز اول صنعت خودروسازی نیز حضور دارند و به شهادت آنان در کنار همه نقص‌های موجود در مدیریت کیفیت، قیمت تمام‌شده و تأخیر در تحویل، اما گام‌های مثبت زیادی نیز برای بهبود شرایط این صنعت برداشته شده است.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت عنوان کرد: علاوه بر این‌که افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو به‌طور یقین تعداد زیادی شغل ایجاد می‌کند، از سوی دیگر کلید رفع همه مشکلات موجود در خودروسازی دانش‌بنیان شدن فرآیندهای کیفیت و تولید محصول است.
وی ادامه‌داد: بنابراین انتقادات بیش‌از حد، علاوه به کم‌توجهی همه‌جانبه به بیانات رهبر معظم انقلاب، مانعی برای در گیرشدن افراد متخصص و مدیران این صنعت برای دانش‌بنیان شدن و افزایش تولید کیفی خودرو خواهد شد.
منطقی توضیح داد: مسلم است که در چنین شرایطی ملتهبی متخصصان و مدیران نمی‌دانند که تلاش آنان در جهت خدمت خواهد بود یا موجب دامن زدن به وضع موجود می‌شود.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در خاتمه ابراز امیدواری کرد که همه مقامات ولایی کشور در اجرایی کردن همه جانبه بیانات رهبر معظم انقلاب و با توجه به عدالت‌محوری، تلاش کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، وزارت صنعت معدن و تجارت ، منوچهر منطقی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت منوچهر منطقی رهبر معظم انقلاب همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات

سرپرست سازمان خصوصی سازی، گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد شرایط باشد؛ مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند.

ابراهیم بازیان با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

به گزارش ایلنا، وی درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بار‌ها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود. اساسا تشخیص اینکه چه فردی جزو جاماندگان سهام عدالت می‌شود با وزارت رفاه بوده و شرایط را این وزارتخانه تعیین کرده است.

وی تاکید کرد: بررسی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه به زودی بسته پرتفوی سهام عدالت جاماندگان را ارائه می‌کنیم و هرگونه واگذاری‌های جدید سهام عدالت منوط به دارایی دولت، ادامه داد: به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام (ارائه سهام به ۵ میلیون مشمول) به ایستگاه پایانی می‌رسد به شرط اینکه پرتفوی پیشنهادی را از محل دارایی‌های دولت فراهم و بتوان این سهام را واگذار کنیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند، در نهایت اگر فردی بر این باور است که شامل شرایط دریافت سهام عدالت جاماندگان است می‌تواند اعتراض خود را به مجموعه وزارت رفاه که متولی این موضوع هست، منتقل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با مدل سال ٨۵ که طیف وسیعی از جامعه مشکل دریافت سهام عدالت می‌شدند، تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی نسبت به واگذاری سهام به تمام مردم ندارد چرا که واگذاری سهام ناظر به وجود منابع است، اگر منابع اجازه دهد سیاست‌های دولت و در واقع سیاست مجموعه حاکمیت، این بحث را رقم می‌زند. تاکید می‌کنم که شرط هر گونه واگذاری دارایی و منابع دولت است و براساس آن می‌توان در این باره سیاست‌گذاری کرد.

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟