Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اخبار اقتصادی امروز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت به شرح زیر است:

کاهش ۳۰ درصدی واردات گندم با آزادسازی یارانه صنف و صنعت
رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت جهانی غلات، در شرایط کنونی چاره ای جز تغییر نحوه پرداخت یارانه صنف و صنعت نبود که این موضوع در کاهش واردات تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل عرضه ماکارونی برطرف می شود
رئیس سازمان حمایت گفت: باتوجه به اعلام آمادگی واحد‌های تولید ماکارونی، از فردا مشکلی در عرضه ماکارانی نخواهیم داشت.

پایانی بر قاچاق آرد
هاشمی گفت:با توجه به اختلاف قیمت آرد در داخل کشور با آن سوی مرزها شاهد پدیده قاچاق بودیم که آزادسازی قیمت آرد صنف و صنعت به حفظ سرمایه ملی کمک می‌کند.

عرضه همه تولیدات خودروسازان خصوصی و دولتی از طریق سامانه یکپارچه
طبق اعلام روابط عمومی وزارت صمت فروش همه خودرو‌ها به «سامانه فروش یکپارچه» منتقل می‌شود و استثنایی برای هیچ خودرو و خودروسازی وجود نخواهد داشت.

۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا در هفته آینده توزیع می شود
انجمن تامين كنندگان غلات ايران هفته آينده به منظور کمک به تنظیم بازار نهاده دامی اقدام به عرضه ١٠٠ هزار تن كنجاله در سامانه بازارگاه می کند.

کسری مبلغ چک برگشتی در حساب‌های بانکی صادرکننده آن مسدود می‌شود
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اجرای آزمایشی طرح مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب‌های بانکی از هفته آینده شروع می‌شود.

قوانین ورود به ایران برای مسافران هوایی تغییر کرد
مدیر کل ایمنی و تضمین کیفیت کار فرودگاه امام خمینی گفت: تمامی مسافران ورودی به ایران علاوه بر داشتن کارت واکسن باید تست پی سی آر هم ارائه دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق آرد گندم ماکارونی فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود