Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:54:19 GMT

روزی که فرهاد مجیدی جایگزین یحیی گل محمدی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۸۳۸

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی احتمالا بازی دوستانه با کانادا برگزار خواهد کرد که این تیم قبلا سه بار برابر تیم ملی ایران بازی کرده است

به احتمال زیاد اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسیر جام جهانی برابر تیم ملی کانادا است، کشوری که بعد از 36 سال به جام جهانی صعود کرده است.

به گزارش طرفداری، این بازی به علت همگروهی ایران با آمریکا در جام جهانی یک بازی ایده آل برای ماست در حالی که تیم ملی کانادا در گروهش تیم آسیایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه بازی برگزار شده ایران برابر کانادا 2 برد و یک باخت داشته ایم، جالب این که تنها بازیکن ایران که در سه بازی مورد اشاره برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است فرهاد مجیدی سرمربی امروز تیم استقلال است.

در بازی اول و در سال 75 ایران با پنالتی کریم باقری در کانادا برنده شد. عابدزاده، خاکپور، استاداسدی، پیروانی، مهدوی کیا، میناوند، حلالی (نوازی)، کریم باقری، فرهاد مجیدی، مدیرروستا (هاشم حیدری) و خداداد عزیزی مردان تیم ملی در این روز بودند.

در بازی دوم و در سال 78 بار دیگر در کانادا ایران با گل علی دایی برنده شد. برومند، میناوند، هاشمی نسب، جواد زرینچه، سهراب بختیاری زاده، اسماعیل حلالی (سهندرازیان)، ستار همدانی، فکری (دین محمدی)، استیلی، علی موسوی (فرهاد مجیدی) و علی دایی بازیکنان تیم ملی در این روز بودند.

بازی سوم در سال 80 برگزار شد و تیم ملی در قاهره برابر کانادا 1-0 باخت. برومند، رهبری فرد، انصاریان (هاشمی نسب)، گل محمدی (فرهاد مجیدی)، پیروانی، دین محمدی، کاویانپور، علی کریمی، علیرضا نیکبخت، علی سامره (مهدی شیری) و پژمان جمشیدی (جواد نکونام)

همانطور که می بینید در بازی سوم فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال جانشین یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام