Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان درخصوص عملکرد تیمش برابر پرسپولیس صحبت کرد.

سید مجتبی حسینی پس از شکست 2 بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:

اگر در استادیوم آزادی از پرسپولیس گل بد بخورید، بد تنبیه می‌شوید. می‌دانستیم روی کارهای ترکیبی خطرساز می‌شوند اما غافلگیر شدیم. روی این موضوع کار کرده بودیم ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

در ادامه توانستیم مقداری خودمان را جمع و جور کنیم. پس از اخراج بازیکن پرسپولیس این تیم به عقب رفت و بازی را بست. ما هم تلاش‌مان را کردیم. در شروع نیمه دوم هم روی توپی که اطمینان دارم خطا نبود، داور خطا گرفت و گل دوم را هم بد خوردیم. پس از آن گل هم بار دیگر تلاش کردیم اما توانستند با یک دفاع منطقی و پرتعداد فضاها را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد:

هرچند پرسپولیس برد را به دست آورد اما بچه‌های ما هم مقابل این تیم خوب تمام تلاش خود را کردند. گل اولی که خوردیم تمام برنامه‌های ما را به هم ریخت.

حسینی درباره اینکه چرا تیمش برابر استقلال و پرسپولیس با وجود یک یار بیشتر داشتن در دقایق زیادی از مسابقه نتوانست گلزنی کند و  آیا دلیل این موضوع مشکل گلزنی پیکان است، پاسخ داد:

بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و تجربه بالایی ندارند اما مقابل این تیم‌ها قوی بازی کردند. حتما بازیکنان حریف روی فشار تیم ما مرتکب خطا اخراج شدند. باید از این بچه‌ها حمایت کنیم. بزرگ‌ترین عامل شکست پیکان گلی بود که در شروع بازی خوردیم. با توجه به نتیجه بازی اصفهان می دانستیم پرسپولیس در  20 دقیقه ابتدایی خیلی پرفشار و بکوب بازی می کند.

وی ادامه داد:

تمام هدف ما این بود 30 دقیقه اول را رد کنیم اما متاسفانه در یک غافلگیری این اتفاق افتاد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!