Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:30:57 GMT

تامین ۱۱۰ هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۱۸۵۳

تامین ۱۱۰ هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم دیدار مسئولین ارشد استان همدان با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان، ائمه جمعه در استان، معاونین استانداری، فرمانده پایگاه هوایی نوژه و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، پس از تبریک عید سعید فطر، گفت: همدان یکی از با ثبات‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است، عنوان کرد: همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان وجود دارد که قابل توجه است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه حضرت آیت الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، محور انسجام و وحدت در استان هستند، گفت: پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در راستای واکسیناسیون گسترده انجام داد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا، مردم توانستند سفرهای نوروزی خود را با شور و شوق انجام دهند، عنوان کرد: یکی دیگر از تأثیرات اقدامات دولت سیزدهم در راستای حفظ سلامت و کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم‌های لیالی قدر بود.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی همدان از بی‌آبی در رنج است و با سفر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان تا ۱۴۰۰ تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشت که نیاز به اعتبار داشت، اما با آغاز دولت سیزدهم اعتبارات جدیدی به میزان ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شد که امیدواریم در تابستان فرمان مقام معظم رهبری در این راستا تحقق یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه در راستای طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۱۱۰۰ هکتار زمین تأمین شده که این روند باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در آن‌ها در راستای خانه‌دار شدن به وجود آید، گفت: ستاد تنظیم بازار استان اقدامات قابل توجهی در راستای ایجاد آرامش و کنترل بازار شب عید انجام داد.

وی یادآور شد: در زمینه تأمین نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش، از ظرفیت جوانان انقلابی به ویژه از طلاب حوزه علمیه استفاده خواهد شد.

کد خبر 5482268

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری طرح نهضت ملی مسکن علیرضا قاسمی فرزاد همدان عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم فطریه آمار کرونا خراسان رضوی بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد دولت سیزدهم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰هزار نفر واجد شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، تقی رضایی، صبح سه شنبه در سفر به استان کرمان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۳۲۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان تأمین شده است گفت: حدود ۸۰۰ هکتار زمین دیگر در مرحله اخذ مجوز از کارگروه امور زیربنایی و شورای توسعه و شورای عالی معماری و شهرسازی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه توافقات مهمی برای تأمین زمین نهضت ملی مسکن در استان کرمان صورت گرفته است افزود: امیدواریم با تأمین این ۸۰۰ هکتار کل واجدین شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی کنیم.

رضایی، هدف از برگزاری همایش منطقه‌ای ادارات کل راه و شهرسازی منطقه شرق و جنوب شرق کشور در شهرستان جیرفت را تشریک مساعی و هم افزایی در راستای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن، تحقق برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: طرح عظیم نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در دستور کار می‌باشد و انتظار می‌رود همکاران استان‌ها با جدیت آن را پیگیری و به سرانجام برسانند.

وی افزود: در این همایش روش‌های تأمین زمین، منابع و هزینه‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن دنبال می‌شود و امیدواریم همه با تأمین سرپناه مردم و اطلاع رسانی درست و به موقع بتوانیم امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

کد خبر 6099799

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور
  • ۶۰هزار نفر واجد شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در کرمان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد