Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استفاده از سیستم منبع تغذیه بدون وقفه از اتلاف انرژی جلوگیری کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هر جا که عملیاتی دارید که نمی تواند متوقف شود، یک نوع  باتری یو پی اس صبا در دسترس داشته باشید تا مطمئن شوید که انجام می شود. انواع مختلف به شرح زیر است:

داده: یک UPS برای برنامه هایی مانند اتاق سرور یا مرکز ارتباط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای بالا: برخی از افراد به یک یو پی اس نیاز دارند که در محیط های گرمتر از حد متوسط ​​مقاومت کند.

صنعتی: این سیستم‌های قدرت برای استفاده در محیط‌هایی مانند تولید و سایر انواع کارخانه‌ها و کارخانه‌ها طراحی شده‌اند.

پزشکی: بیمارستان ها و سایر تنظیمات پزشکی از UPS برای اطمینان از عملکرد مداوم تجهیزات حیاتی مانند پشتیبانی از زندگی استفاده می کنند.

نظامی: سیستم ها برای کیفیت تحت مشخصات نظامی تایید شده اند.

مزایای سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه

کارشناسان ماهر به نقاط قوت بازده باتری یو پی اس صبا اشاره می کند. می تواند در برابر نوسانات برق یا تغییرات دیگر مانند اعوجاج فرکانس یا افت ولتاژ محافظت کند. سیستم‌های یو پی اس دارای رتبه ستاره انرژی می‌توانند به کاهش اتلاف انرژی تا ۵۵ درصد کمک کنند.

مزایای استفاده از سیستم منبع تغذیه بدون وقفه:

تداوم: هیچ قطعی در تجهیزات حیاتی مانند رایانه تا خطوط تولید کارخانه را تجربه نکنید.

سازگاری: وسایل الکترونیکی در یک UPS به آن می‌گوید که چه زمانی باید کار کند و در صورت نیاز به برق متناوب می‌پردازد، که اشکالات یا نوسانات را از بین می‌برد و زمان می‌دهد تا در صورت نیاز و در صورت نیاز، سیستم‌های اصلی را با خیال راحت خاموش کنند.

حفاظت: در برابر همه چیزهای عجیب الکتریسیته مانند نوسانات، میخ‌ها، افت و خرابی محافظت می‌کند، زیرا UPS اساساً آن چیزها را حس می‌کند و قبل از اینکه ناهنجاری‌ها باعث آسیب شوند، به برق متناوب سوئیچ می‌کند.

فیلتر: یک باتری یو پی اس صبا به عنوان نوعی فیلتر عمل می کند و با پالایش برق در هنگام ورود به یو پی اس و سپس تنظیم خروجی آن به گونه ای که سیستم های داخلی یک منبع تمیز و ثابت و عاری از ناهنجاری ها را دریافت می کنند، عمل می کند.

در حالی که سیستم های UPS قابلیت اطمینان و حفاظت استثنایی را ارائه می دهند و سیستم های حیاتی را در حال اجرا نگه می دارند، اما نیاز به سرمایه گذاری و آماده سازی دارند. کوچکترین یو پی اس برای تامین برق دفتر یا کامپیوتر خانگی شما می تواند هزینه های زیادی داشته باشد، اما مزایا از هزینه ها بیشتر است.

بسته به گزینه‌ها و ویژگی‌ها، برای مثال، سیستم UPS برای یک بیمارستان، مرکز داده یا خدمات فوریت‌پزشکی ممکن است ده‌ها هزار دلار سرمایه‌گذاری شود، اما بلافاصله شروع به پرداخت بازدهی می‌کند. در درازمدت، یک یو پی اس کارآمد می تواند تنها بر اساس کاهش هزینه های انرژی ظرف چند سال هزینه خود را بپردازد. این یکی از مزایای بسیاری از سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه است.

آماده باشید که برای هر چیزی بیش از نصب اولیه کوچکترین سیستم به یک برقکار بپردازید. علاقه مندان و افراد کم تجربه باید بدانند که اتصال باتری یو پی اس صبا و تجهیزات آن یک کار حرفه ای است. اکثر سیستم های یو پی اس برای وجود نیاز به مکانی خنک، خشک و عاری از گرد و غبار دارند و اگر سیستم مبتنی بر باتری را انتخاب می کنید، بدانید که باتری ها حدود 5 تا 10 سال عمر می کنند و باید طبق استانداردهای سازگار با محیط زیست به درستی دور ریخته شوند.

بیشتر سیستم‌های یو پی اس برای شارژ باقی ماندن برق مصرف می‌کنند، بنابراین برخی از افراد از دیدن افزایش اولیه مصرف انرژی قبل از اینکه کارایی طولانی مدت خود را ثابت کند، شگفت زده می‌شوند.

مزایای ups:

اینها تنها برخی از صنایعی هستند که می توانند از سیستم های UPS بهره مند شوند:

بیمارستان ها و مراکز درمانیتولید کنندگان لوازم الکترونیکیمراکز داده و تماسبانک هاایستگاه های تلویزیونیتولیدکنندگان مبتنی بر تولیدشرکت های مخابرات و کابلدانشگاه هاشرکت های آب و برق

سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه چگونه کار می کنند؟

انواع مختلف به روش‌های متفاوتی کار می‌کنند، اما هدف همه آنها ذخیره‌سازی برق و سپس تامین آن در صورت نیاز است. در دنیای مبتنی بر داده‌ها، حتی یک نقص لحظه‌ای در برق می‌تواند منجر به از دست رفتن داده‌ها، سیستم‌های از بین رفته، تغییرات از دست رفته، فایل‌های خراب و از دست رفتن تولید شود.

یک باتری صبا به منبع برق متصل می شود، انرژی جذب می کند، انرژی را ذخیره می کند. در بسیاری از مواقع، آن را فیلتر و اصلاح می کند. سه نوع اصلی از سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه عبارتند از: آماده به کار ، خط تعاملی و آنلاین .

مصرف برق در ارتباط با یو پی اس ها بر حسب VA یا kVA بیان می شود. بهترین راه برای تعیین نیازهای خود این است که با یک متخصص مشورت کنید، اما می توانید مقدار VA یا kVA را که ممکن است نیاز داشته باشید با استفاده از کل مصرف بر حسب وات و ضریب توان تقریباً محاسبه کنید.

به عنوان مثال، شاید یک کامپیوتر رومیزی 400 وات با ضریب توان 0.8 باشد. شما می توانید وات را بر ضریب توان تقسیم کنید تا VA بدست آورید: 400 ÷ 0.8 = 500 VA. اگر توان بر حسب آمپر بیان می شود، آمپر را در ولت های ورودی ضرب کنید تا VA به دست آید.

بهترین توصیه : در حین تشخیص نیازهای یو پی اس خود با یک متخصص مشورت کنید و به خاطر داشته باشید که مدل های بزرگ مقیاس نیاز به محاسبات پیچیده ای دارند تا مطمئن شوید که هر جزء با برنامه مطابقت دارد.

ویژگی‌های استاندارد باتری صبا می‌تواند شامل چندین مزیت باشد، مانند موارد زیر:

تداخل الکترومغناطیسی کم و نویز صوتی

جریان ورودی با اعوجاج کاهش یافته (THD)

خروجی تنظیم شده

انتقال کوتاه از حالت عادی به برق پشتیبان

بسیار کارآمد و قابل اعتماد

اکثر مصرف کنندگان فقط انواع کوچکتر سیستم های یو پی اس را می بینند یا می خرند، اما بسیاری از آنها وجود دارند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا از هر نوع کسب و کاری محافظت کنند و به آنها قدرت دهند.

باتری صبا در انواع یو پی اس و خودرویی می توانند بهترین محافظ های مجموعه کسب و کار و یا خودرو شما باشند، زیرا در با بهترین و به روز ترین تکنولوژی های استاندارد جهانی تولید می شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باتری یو پی اس صبا باتری یو پی اس صبا سیستم های یو پی اس صورت نیاز سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟

تین نیوز

کریدور حمل ونقل سبز و دیجیتال دریایی می تواند مشاغل سبز بیشتری ایجاد کند، بهبود سلامتی را برای جوامع محلی به ارمغان آورد و مزایای اقتصادی بی شماری به همراه داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  محدود کردن گرمایش جهانی به ۱.۵ درجه سانتی گراد نیازمند تسریع تلاش ها برای کربن زدایی بخش کشتی رانی است. حرکت اول در این ابتکار، توسعه یک کریدور حمل ونقل سبز و دیجیتال به شمار می رود که نه تنها از توسعه سوخت ها و کشتی های با کربن کم و صفر حمایت، بلکه مشاغل سبز و مزایای سلامتی خوبی برای جوامع محلی ایجاد می کند.

مطالعه ای جدید حاکی از آن است که یک کریدور حمل ونقل دیجیتال و سبز (GDSC) بین سنگاپور، لس آنجلس و لانگ بیچ می تواند بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی در تولید سوخت با آلایندگی صفر و نزدیک به صفر تا سال ۲۰۳۰ ایجاد کند. این مطالعه جریان های تجارت دریایی بین سنگاپور، لس آنجلس و لانگ بیچ را تجزیه وتحلیل کرد و یک خط پایه از فعالیت ها و نیازهای انرژی برای کشتی هایی را ارائه کرد که تا سال ۲۰۵۰ در کریدور فعالیت خواهند کرد.

مطالعه حاضر همچنین نشان داد که این کریدور می تواند به بهبود سلامت برای جوامع محلی منجر شود و مزایای اقتصادی گسترده ای را برای کشورهای این مناطق به همراه داشته باشد.

سوخت های بدون آلایندگی و توسعه مشاغل

تجزیه وتحلیل ها مقدار سوخت های نزدیک به صفر و صفر مورد نیاز برای ترافیک در این مسیر را با مدل سازی استفاده از سوخت های جایگزین کربن صفر و نزدیک به صفر توسط کشتی هایی برآورده کرده اند که در کریدور تا سال ۲۰۵۰ فعالیت خواهند کرد. در این بررسی پارامترهای مختلفی مانند هزینه های تولید و در دسترس بودن سوخت با توجه به اهداف استراتژی IMO 2023 در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از کشتی ها در نظر گرفته شده است.

کربن زدایی دریایی برای مدت طولانی در دستور کار بوده است، زیرا حتی اگر سهم کشتی ها در گرمایش جهانی نسبتاً کم باشد، بسیار مهم است. سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) معتبرترین نهاد بین المللی در این زمینه است که پس از چندین نقطه عطف در کربن زدایی دریایی، در سال ۲۰۱۸ یک نقشه راه جامع با استراتژی اولیه کاهش گازهای گلخانه ای ترسیم و آن را در سال ۲۰۲۳ بازنگری کرد. در این بازنگری کاهش گازهای گلخانه ای هم زمان با دستورالعمل بررسی چرخه حیات (LCA) توسعه پیدا کرد و رویکرد چرخه عمر به عنوان یک بخش ضروری برای دستیابی به اهداف آب وهوایی شناخته شد.

فعالیت های انجام شده از طریق کریدورهای کشتی رانی سبز می تواند موجب کاهش کربن زدایی گسترده تر در سراسر صنعت دریایی شود و مزایای سلامتی برای جوامع محلی و فرصت های اقتصاد سبز را برای کشورها به ارمغان آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • پمپ هیدرولیک
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت