Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:44:53 GMT

ورود گرد و غبار به آذربایجان غربی/هوای شهرهای جنوبی آلوده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۷۱۵

ورود گرد و غبار به آذربایجان غربی/هوای شهرهای جنوبی آلوده شد

سعید موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز و فردا جمعه به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار غلظت ذرات معلق در مرکز و شهرهای جنوبی استان افزایش می‌یابد، افزود: در حال حاضر کیفیت هوای شهرهای جنوب استان برای گروه‌های سنی حساس آلوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت هوای شهرستان بوکان در وضعیت خیلی ناسالم اعلام است، از مردم این شهرستان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی همچنین اظهار کرد: با تشدید وزش تندباد در آسمان استان آذربایجان غربی بویژه جنوب این استان، با ورود ریزگردها از سمت غرب، آسمان تکاب غبار آلود است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی وضعیت کنونی آسمان تکاب برای افراد دارای مشکلات تنفسی، سالمندان و بیماران قلبی بسیار مضر بوده و مردم از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم آلودگی هوای شهرهای جنوب استان تا فردا جمعه عنوان کرد: خواهشمند است افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

کد خبر 5482386

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست آذربایجان غربی آلودگی هوا عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم فطریه آمار کرونا خراسان رضوی بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر