Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه می‌گوید این مرکز برای استفاده از پیام رسان‌های داخلی جهت ارائه خدمات الکترونیک قضایی آمادگی دارد.

محمد کاظمی فرد در نشست هم اندیشی ارائه خدمات الکترونیک قضایی از طریق پیام رسان های داخلی که با حضور مدیران عامل پیام رسان‌های داخلی برگزار شد اظهارکرد: مرکز آمار این آمادگی را دارد که تا پایان سال تعدادی از خدمات قضایی را علاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در پیام رسان‌های داخلی نیز ارائه کند و این موضوع منوط به داشتن آمادگی و توانایی از سوی پیام رسان های داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی می توانند در خدمات قضایی مانند اطلاع رسانی پرونده، در خواست گواهی سوپیشینه، نوبت دهی قضایی و خدماتی دیگر ورود پیدا کنند، تاکید کرد: یکی از نگرانی‌های دستگاه‌های حاکمیتی موضوع حفظ حریم شخصی افراد است که پیام رسان های داخلی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

کاظمی فرد با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی می توانند به موضوع تبدیل گفتار به متن با واژگان حقوقی ورود کنند، گفت: از دیگر موضوعاتی که پیام رسان های داخلی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند دستیار هوشمند قاضی است که قضات، وکلا و کارشناسان حقوقی رادر برمی گیرد. بانک قوانین که مجموعه ای از قوانین رادر برمی گیرد نیز از موضوعاتی است که پیام رسان های داخلی می توانند به جامعه حقوقی و قضایی ارائه دهند.

در این نشست که مدیران عامل پیام رسان‌های آی گپ، سروش پلاس، بله، ایتا و گپ حضور داشتند ضمن تشکر از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ایجاد چنین بسترهایی تاکید کردند تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم به کار می گیرند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پیام رسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه پیام رسان های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد