Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:46:23 GMT

تشييع پدر شهيدان شهيدي در بهشت زهراي تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۳۹۶

خبرگزاری آریا-مراسم تشییع پیکر «حاج حسین شهیدی» پدر شهیدان معظم «مجید، مهدی و اسماعیل شهیدی» از مقابل منزل آنمرحوم در محله قصرالدشت تهران به سمت بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است .
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم مردم شهید پرور تهران ؛ ایثارگران و همرزمان شهیدان این خانواده شرکت داشتند و پیکر مرحوم حاج حسین شهیدی را تا قطعه والدین شهدا تشییع کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر مرحوم شهیدی تا لحظاتی دیگر در کنار دیگر والدین شهدا آرام خواهد گرفت .
«مجید» که با شروع جنگ 18 ساله بود ، عاشقانه در جبهه ها حضور پیدا کرد و مردانه در ششم فروردین ماه 1361 در عملیات « فتح المبین» به شهادت رسید.
«اسماعیل»که دو سال از مجید کوچکتر و متاهل بود پس از اخذ دیپلم به استخدام نیروی هوایی سپاه درآمد و در جبهه ، مسئولیت مخابرات را به عهّده گرفت ، در اسفند 1362 در عملیّات «خیبر» دچار مجروحیّت شیمیایی شد و سال 68 به شهادت رسید.
«مهدی» سال 1345 در تهران دیده به جهان گشود ، دانشجوی رشته کامپیوتر بود و پس از عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در دیماه سال 1365 ، در عملیّات «کربلای5» و « شلمچه» شربت شهادت نوشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهشت زهرای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با استقبال جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد ، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی که به تازگی شناسایی شداند، از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان شدند. 

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:شهید عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود:پیکر مطهر این شهیدان والامقام پس از ۴۰ سال شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد