Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تا تابستان امسال ۱۰ هزار زائر از اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور اعزام می‌شوند که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پس از دو سال وقفه در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور در نخستین مرحله توانستیم اعزام 100 نفر از خادم‌الشهدا را در استان اردبیل به مناطق عملیاتی رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی واقع در کرمانشاه انجام شده و اردوهای راهیان نور به عنوان بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است و درصدد هستیم آشنایی زائران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل را رقم بزنیم و با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل تجدید پیمان کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اعزام گسترده اقشار مختلف مردم و بسیجیان به مناطق عملیاتی کشور در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور تا تابستان امسال 10 هزار زائر از اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور اعزام می‌شوند که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

عبدی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت و بستر ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید با پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی این مهم در جامعه به یک فرهنگ نهادینه و فراگیر تبدیل شود و بتوانیم برگزاری این اردوها را به صورت مستمر ادامه دهیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

تشریح ویژه برنامه‌های راهیان نور در استان کرمانشاه / "بازی دراز" میزبان زائران شهدا می‌شود8000 زائر اردبیلی به اردوهای راهیان نور شمال غرب اعزام می‌شونداستاندار هرمزگان: هرمزگان می‌تواند به عنوان قطب راهیان نور دریایی در کشور مطرح شود

وی عنوان کرد: خوشبختانه اهمیت به یاد و خاطره شهدای والامقام و گرامیداشت ارزش‌های شهدا به خصوص برای نسل امروزی و جوان بسیار حائز اهمیت است و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که به نوبه خود حائز اهمیت و ضروری است.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی راهیان نور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند