Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان در  نمایشگاه کتاب امسال ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار، ۱۵۰ هزار تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای هیأت علمی و مدرسان هم سهمیه‌ای ۶۰۰ هزار تومانی دارند که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

صدر اظهار داشت: یارانه مذکور به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و هر کد ملی تنها یک بار مجاز به دریافت یارانه کتاب خواهد بود. اعضای هیأت علمی، مدرسان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند از طریق سامانه bon.tibf.ir نسبت به انجام فرآیند تخصیص و فعال سازی اقدام کنند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا از تاریخ ۲۱ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت به دو شکل فیزیکی در محل مصلی تهران و مجازی برگزار می‌شود و بن خرید صرفأ در بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نشانی book.icfi.ir قابل استفاده خواهد بود، بنابراین عرضه و فروش کتب توسط ناشران در محل نمایشگاه آزاد و به صورت نقدی شامل تخفیف ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بن کتاب دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب