Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:32:28 GMT

کارگران منطقه ۲ شهرداری اصفهان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۱۴۳

کارگران منطقه ۲ شهرداری اصفهان تجلیل شدند

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان از ۱۵ کارگر منتخب این مجموعه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری است، اظهار کرد: در سایه کارگران زحمتکش شهرداری است که عمران، آبادانی، تمیزی و پاکیزگی مهمان شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال روز جهانی"کار و کارگر" با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرد، افزود: ما تقدیر از کارگران شهرداری را به بعد از عید موکول کردیم، زیرا این خادمان شهر وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نظافت، حمل زباله، آبیاری، نگهداری فضای سبز، سرویس بهداشتی، نت و نگهداری بر عده آنان است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصل موضوع این است که این کارگران خدوم در جبهه اول خدمت گذاری به مردم هستند و در همه فصول سال و مقاطع زمانی مختلف خدمات شهری را ۲۴ ساعته انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی پاکبانان در طول ایام سال که شهروندان استراحت می‌کنند؛ صبح زود آبیاری، تمیزکاری و خدمات شهری را انجام می‌دهند.

صیرفی نژاد با اشاره به از دست دادن دو پاکبان شهرداری اصفهان در هنگام کار گفت: زحمات کارگران خدمات شهری در توان جبران ما نیست اما شرکت‌ها نیز توان محدودی دارند و سعی می‌کنند در حد بضاعت به کارگران خود رسیدگی کنند.

وی به وضعیت معیشت خانوارها و اقتصاد نامناسب اشاره کرد و افزود: معتقدیم برکت کار صادقانه به زندگی باز می‌گردد و چه بسا ممکن است برخی با عدد کمتر زندگی توأم با آرامش و انتفاع بیشتری داشته باشند.

صیرفی‌نژاد ضمن قدردانی از مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری از حدود ۳۰۰ نفر کارگران خدوم و زحمت کش مشغول در شهرداری تشکر و به نمایندگی از بقیه از ۱۵ کارگر برتر شهرداری تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 573009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر