Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@11:40:54 GMT

بازدید نیروی انتظامی از محل دیدار ذوب آهن و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۲۲۸

مسئولان امنیتی و انتظامی از محل دیدار ذوب آهن و پرسپولیس بازدید و در خصوص چند موضوع مهم تصمیماتی را اتخاذ کردند.

مسئولین سیاسی، انتظامی و امنیتی استان اصفهان و شهرستان لنجان صبح امروز ضمن بازدید از ورزشگاه فولادشهر، شرایط و آمادگی این ورزشگاه را جهت حضور هواداران و برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به نقل از فارس، جلسه اصلی جهت نهایی شدن نقطه نظرات، چیدمان و دیگر هماهنگی‌های لازم، روز شنبه در لنجان برگزار خواهد شد.

در این بازدید در خصوص نوع و نحوه ورود هواداران به ورزشگاه، استقرار آن‌ها روی سکوها، تعیین ورودی‌ تیم‌ها، بازیکنان و تماشاگران و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی، گیت‌های ورودی، امنیت بزرگراه فولادشهر، استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل پارکینگ‌ها و دستفروشان، محافظت بیرون ورزشگاه، کنترل و پایش تصویری تمامی ورودی‌ها و سایر موارد مورد نظر، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در این جلسه که با محوریت معاونت عملیات نیروی انتظامی استان برگزار شد، فرماندهی یگان ویژه، فرماندهی انتظامی لنجان، پلیس امنیت، پلیس فتا، پاسگاه فولادشهر و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن و مسئول ورزشگاه نیز حضور داشتند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مدیر رسانه ای پیکان: کاش عالیشاه اخراج نمی شد؛ به کمیته داوران اعتراض می کنیم جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم؛ فاصله در صدر جدول کم تر شد واکنش محمد صلاح به فینال لیورپول - رئال مادرید: تسویه حساب! واکنش جالب تونی کروس به کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی