Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:03:31 GMT

اورژانس هوایی و دریایی جزیره خارگ تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۵۳۰۶

اورژانس هوایی و دریایی جزیره خارگ تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مراکز صنعتی مهم ایران اسلامی است، از هم مکان و زمان استفاده می‌کنم و از وزیر نفت دعوت به عمل می آورم که به این جزیره سفر کنند.

وی افزود: اتحاد و همدلی بسیار خوبی در جزیره خارگ وجود دارد که نشان عزم مسئولان این جزیره برای برون رفت از مشکلات است، امروزه خواست مردم تلاش و کار جهادی و میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌شود این همه نعمت را در کنار محرومیت دید و این قابل قبول نیست و این نشان می‌دهد نگاه مسئولان قبل نگاه مثبتی نبوده است، باید نگاه به استان بوشهر عوض شود.

جمیری خاطر نشان کرد: مردم در این جزیره می‌خواهند خدمات وزارت نفت در این جزیره را لمس کنند، اعتقاد دارم تغییر نگرشی خوبی صورت گرفته است ولی باید به خدمات دهی سرعت ببخشیم.

وی گفت: درمان اهالی این جزیره ساماندهی شود، حمل و نقل دریایی در خارگ پایدار شود، موضوع اورژانس هوایی و دریایی این جزیره تعیین تکلیف شود.

جمیری یاداور شد: در زمینه زیر ساخت‌های آموزش و پرورش در این جزیره باید اهتمام ویژه صورت بپذیرد، همچنین در حوزه اشتغال پایدار جوانان این جزیره منتظر اقدامات عملی هستیم.

کد خبر 5482676

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ عید فطر 1401 عید سعید فطر بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا روز معلم خراسان رضوی بارش باران آمار کرونا ماه رمضان 1401 ایلام گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت