Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه بی بی کرم ها جایگزین بسیاری از محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست شده‌اند. آگاهی از فواید، طرز استفاده، کاربرد و تفاوت آن با کرم های دیگر از جمله سی سی کرم، پرایمر، کانسیلر و مرطوب کننده جهت خرید و استفاده، بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش ایمنا، بی بی کرم‌ها جایگزین بسیاری از کرم پودرها و دیگر محصولات آرایشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان جهت صرفه‌جویی در زمان و حتی هزینه از این کرم‌ها استفاده می‌کنند. این کرم‌ها انتخاب عالی برای مسافرت هم هستند چراکه می‌توانند به جای چندین محصول مختلف مورد استفاده قرار گیرند. البته برای داشتن پوست شاداب و مرطوب‌تر بهتر است در کنار بی بی کرم‌ها از محصولات دیگری هم استفاده کنید.

بی بی کرم چیست؟

BB مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است که به معنی بالم زیبایی یا کرم زیبایی هستند. شما با استفاده کردن از بی بی کرم دیگر نیازی به کرم ضد آفتاب، پرایمر، کرم پودر و کانسیلر ندارید به همین دلیل در مواقعی که عجله دارید و زمان کافی برای آرایش کردن ندارید می‌توانید زمان خود را نصف کنید. بی بی کرم‌ها از محصولات مراقبتی و آرایشی به حساب می‌آیند و از پوست شما محافظت می‌کنند. این نوع کرم برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در کشور آلمان تولید شد. بی بی کرم‌ها گاهی دارای ویتامین‌های مغذی و مفید برای پوست هستند که پوست را به خوبی تغذیه می‌کنند و در برابر نور خورشید از صورت شما محافظت کرده همچنین به آبرسانی پوست صورت، کمک زیادی می‌کنند.

بی بی کرم‌ها برای چه پوستی مناسب هستند؟

بی بی کرم‌ها برای همه پوست‌ها از جمله پوست‌های چرب و خشک مناسب هستند. این نوع کرم پوشش دهی طبیعی‌تری نسبت به کرم پودر به وجود می‌آورد. طیف رنگی بی بی کرم‌ها خیلی محدود تر از طیف رنگی کرم پودر هستند. به علت اینکه بی بی کرم‌ها تخصص زیادی ندارند پس نمی‌توانید فقط از این نوع کرم برای درمان مشکلات پوست خود استفاده کنید. اگر پوست شما دارای آکنه، جوش و لک است و دور چشم شما حالت تیرگی دارد بهتر است از کرم پودرها و محصولات آرایشی قوی‌تر جهت رفع این مشکلات استفاده کنید.

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

بی بی کرم‌ها ترکیبات زیادی دارند و برای استفاده روزمره، محصولات چندمنظوره ای به حساب می‌آیند. این کرم‌ها به راحتی و سادگی جذب پوست می‌شوند و برای سلامتی پوست مفید هستند. بی بی کرم‌ها دارای خواص ضد آفتابی، درمانی و مرطوب کنندگی هستند و پوشش دهی نسبتاً خوب و در سطح متوسطی را برای پوست ایجاد می‌کنند. BB کرم‌ها باعث درخشش و شفافیت پوست هم می‌شوند.

فواید استفاده از بی بی کرم کوچک کردن منافذ پوست کنترل چربی اصلاح ناهمواری‌های پوست دارای SPF جهت حافظت از پوست در برابر نور خورشید خاصیت روشن کنندگی پوست دارای خواص آب‌رسان و مرطوب کننده روشن کردن لک‌ها روش استفاده از بی بی کرم

ابتدا پوست خود را تمیز کنید و بی بی کرم را به میزان کافی روی بلندر میکاپ بریزید و آن را روی صورت خود به خوبی محو کنید. می‌توانید برای اینکه پوشش دهی مناسبی ایجاد کنید مقداری کرم پور و کانسیلر را روی صورت خود بریزید و محو کنید. اگر برای مدت طولانی در معرض نور خورشید هستید می‌توانید از یک کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

تفاوت بی بی کرم با کرم مرطوب کننده رنگی

بی بی کرم‌ها فراتر از مرطوب کننده‌های رنگی هستند چراکه دارای خواص مراقبتی هم هستند و به خوبی از پوست شما محافظت می‌کنند اما مرطوب کننده‌های رنگی یک رنگ نسبتاً ملایمی را جهت پوشش دهی صورت به وجود می‌آورند.

تفاوت بی بی کرم و پرایمر

پرایمر را معمولاً بعد از استفاده از مرطوب کننده و قبل از اینکه از کرم پودر استفاده کنند، می‌زنند تا منافذ پوست را ببندد و آرایش، مدت زمان طولانی‌تری را روی پوست بماند. شما می‌توانید بی بی کرم را جایگزین پرایمر کنید.

تفاوت بی بی کرم و کانسیلر

معمولاً کانسیلرها پوشش دهی بیشتری نسبت به کرم پودر دارند و زمانی که احساس کردید بی بی کرم‌ها پوشش خوبی را ایجاد نکرده اند می‌توانید از مقداری کانسیلر نیز استفاده کنید.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

CC کرم یک اصلاح کننده رنگ است و برای اینکه قرمزی یا زردی و یا لک‌های موجود روی پوست شما را بپوشاند انتخاب بهتر و مناسب‌تری است. سی سی کرم مانند بی بی کرم دارای بافت سبک است اما قدرت پوشانندگی بهتری نسبت به بی بی کرم دارد چراکه دارای ترکیبات ضد پیری از جمله آنتی اکسیدان و کلاژن هستند. البته استفاده از هردوی این کرم‌ها اساس و پایه بسیار خوبی برای آرایش شما هستند و بهتر است قبل از آرایش مقداری از این کرم‌ها استفاده کنید. این دو کرم دارای قدرت نرم کنندگی فوق‌العاده ای نیز هستند.

کد خبر 566837

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوازم آرایشی آرایشگری پوست مراقبت از پوست سی سی کرم CC کرم چیست BB کرم BB کرم چیست بی بی کرم BB Cream چیست کرم BB و کرم CC سی سی cc کرم بی بی bb کرم مد و زیبایی مشکلات پوستی پوست صورت راز سلامت پوست سلامت پوست و مو آکنه کرم های ضد آفتاب ضد آفتاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استفاده کنید مرطوب کننده بی بی کرم بی بی کرم ها کرم ها سی سی کرم پوشش دهی پوست شما کرم پودر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار

فرارو- پراید ۱۵۱ تیپ DA که در قالب طرح فروش فوق‌العاده این روز‌های سایپا با قیمت تقریبی ۳۱۰ میلیون عرضه شده، در بازار آزاد به طور متوسط ۳۴۰ میلیون فروخته می‌شود.

ساینا S دنده‌ای جزو ارزان‌ترین سواری‌های داخلی این کارخانه است و به شکل متوسط ۴۴۵ میلیون به فروش می‌رسد. مثل کوییک دنده‌ای تیپ GX. کوییک دنده‌ای دنده‌ای تیپ SR حدود ۱۰ میلیون بیشتر قیمت دارد و اطلس دنده‌ای تیپ G را ۵۹۵ میلیون می‌فروشند.

شاهین اتوماتیک که گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا محسوب می‌شود، ۸۶۵ میلیون قیمت گذاری شده و خرید شاهین دنده‌ای ۷۶۵ میلیون آب می‌خورد. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.  

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها