Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:44:50 GMT

تسلیت آیت الله محمد موسوی بجنوردی به محمد رضا سلطانی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۲۸۱

تسلیت آیت الله محمد موسوی بجنوردی به محمد رضا سلطانی

به گزارش جماران؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضرت مستطاب آقای دکتر محمد رضا سلطانی دامت افاضاته

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت خانم طیبه آل یاسین همسر مکرمه شما را دریافت کردم. 

ضایعه مولمه فقدان آن بانوی پرهیزکار برای شما و نور چشمان عزیز بسیار طاقت سوز است. اما باید به خدای متعال در چنین مصیبت هایی پناه برد و از او استعانت طلبید و او را ملجأ و پناهگاه خود در هر مصیبت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدای متعال به شما و فرزندان آن مرحومه و خواهر و برادران او صبر جمیل و اجر جزیل مرحمت فرماید و به لطف خود خانوم طیبه خانوم را با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها محشور دارد. 

سید محمد موسوی بجنوردی

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محمد رضا سلطانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه خطاها زیر سر حب دنیا است و نباید بنده دنیا باشیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب تشیع حق این حضرت را در اسلام و مسلمین بالا توصیف کرد و گفت: این امام همان توانست معارفه و احکام دینی را به خوبی تبیین کنند و امروز به برکت تلاش‌های این امام، مذهب ما اسلام ناب جعفری است.

وی با عنوان اینکه حضرت امام زمان (عج) به امام صادق محبت والایی داشته است، افزود: ۴۰۰ نفر از شهدای مازندران روحانی و شاگرد مکتب امام صادق هستند و یادواره این شهیدان فردا در بهشهر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وجود پدیده سقط جنین در جامعه گفت: سالانه شمار زیادی از فرزندان حلال زاده سقط می‌شود و نباید ماماهای شریف تن به این کار پست و قتل نفس دهند و مسؤولان این آسیب بزرگ را مدیریت کنند.

امام جمعه ساری به حماسه وعده صادق انجام شده توسط سپاه اشاره واضافه کرد: هر حماسه‌ای نیازمند جهاد تبیین است و باید به مردم این فتح بزرگ را گزارش داد وگرنه در تاریخ ماند.

آیت الله لائینی روایتگری حماسه وعده صادق را لازم دانست و گفت: در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم و در این دولت هشت هزار واحد تولیدی راکد فعال شدند.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داریم و مسؤولان با وعده صادق این مشکلات را رفع کنیم.

امام جمعه ساری بر لزوم مشارکت و حماسه آفرینی در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات در برخی شهرهای استان برگزار می‌شود و باید مشارکت کرد.

آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها در باتلاق گیر کردند وبدانند که امروز مظلومان جهان و فلسطین یقه ظالمان را چسییدند و تا تسویه کامل نکنند رها نمی‌کنند.

وی گفت: هزاران نفر از دانشجویان در حمایت از غزه قهرمان و فلسطین در حال اعتراض هستند و این نشان آن است که افکار جهانی جرثومه‌های فساد را تحمل نمی‌کنند و دوران حکومت صهیونیست غاصب به پایان رسیده است.

کد خبر 6095626

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود