Web Analytics Made Easy - Statcounter

ر هفته بیست هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر در ورزشگاه پیر تختی شهرداری همدان را در دربی غرب کشور با یک گل شکست داد.

به  گزارش   خبرنگار   ورزشی  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   خیبر که در بازی حساس هفته گذشته در برابر ملوان یک امتیاز خوب دشت کرده بوددر برابر تیم شهرداری همدان قرار گرفت.

در این دیدار خیبر در دربی غرب کشور با گل دقیقه ۸۰شهرام سالاری از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیبر برای پیروزی با اندیشه های تاکتیکی فراز کمالوند بازی را تهاجمی اغاز کرد وبارها در نیمه اول توسط حمید طاهری فرد، حسین شهابی وشهرام سالاری می توانست به گل دست یاید که درخشش فوق تصور وواکنش های تماشایی پرویز کریمی دروازبان بلند بالای شهرداری همدان مانع از گلزنی خیبر شد. 

خیبر که با تسلط بر بازی و در اختیار گرفتن میانه میدان بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی بی دقتی مهاجمان ودرخشش خط، دفاعی ودروازبان شهرداری همدان مانع بزرگی برای گلزنی بود. 

در حاشیه این دیدار قطع برق ورزشگاه تختی وتوقف نیم ساعت بازی از نکات منفی وقابل توجه بازی بود. 

قضاوت بازی بر عهده سید مهدی مرجان زاده با کمک جعفر مهاجر، احمد آریکو ونظارت جواد شرفی با برگزاری حمید اسدی نماینده سازمان لیگ بود.

اسامی خیبر خرم آباد: صادق نادرپو، محمد علی صفیا(احمد بهاروندی)، علی مغنمیان، مهرداد قنبری، محسن طرهانی، احسان جودکی، حسین شهابی، حمید رضا دیو سالار، حمید طاهری فرد، میلاد غریبی(حسین فاضلی) وبهمن سالاری

سرمربی: فراز کمالوند، مربیان: ،ابراهیم میرزاپور، فرزاد بهاری، مدیر تیم: کیانوش کهزادی

شهرداری همدان: پرویز کریمی، ساسان جعفری کیا، امیرمحمد نسایی، مهدی خلج(سیاوش بهرامی)، حسین‌کاظمی(امیر حسین سوری)، میلاد داوودی، پیمان حشمتی، محمد عباس تبار، مرتضی کرمی، مرصاد فلاح نژاد، محمد بیرانوند سرمربی: رضا طلایی منش

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد شهرداری همدان شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسینه شدن حدود ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری طی سال گذشته خبر داد.

سید مختار رجایی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از واکسیناسیون حدود ۱۳ هزار قلاده سگ صاحب‌دار در این استان علیه بیماری هاری خبر داد، گفت: وظیفه سازمانی که اداره کل دامپزشکی در زمینه واکسیناسیون سگ‌ها دارد، واکسینه کردن سگ های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است که در این زمینه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

وی ادامه داد: اما سگ‌های ولگرد باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که ما برای واکسیناسیون به آنها دسترسی کامل و درستی داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی که شهرداری به وظیفه خود عمل کند، با وجود این که قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است ما آمادگی کامل برای واکسینه کردن این سگ‌ها را داریم.

رجایی‌فر بیان کرد: دامپزشکی با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال