Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:49:47 GMT

کوهدشت بانک ژنی استعداد یابی ورزش لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۳۲۷

کوهدشت بانک ژنی استعداد یابی ورزش لرستان

سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت: در صورت توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی ظرفیت حضور بازی‌های کشوری و آسیایی در اکوهدشت وجود دارد.

به   گزارش    خبرنگار  ورزشی  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  سید آرش قیاسیان  روز  پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های نیمه تمام و اماکن ورزشی شهرستان کوهدشت ،  اظهار کرد:امیدوارم بتوانم صدای رسای جوانان استان و دیارم در جلسات ملی و وزارتخانه ای باشم چون همه استان بالاخص کوهدشت مهد قهرمانان و پهلوانان ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در سفر ریاست جمهوری مبلغ حدود ۱۸۵ میلیارد به حوزه ورزش استان تخصیص یافته که بدنبال توسعه ؛تجهیز و تکمیل زیر ساخت های ورزشی به منظور نیازهای ضروری  آنها هستیم .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان افزود:با توجه به حجم ظرفیت های ورزشی در سطح شهرستان کم کاری های صورت گرفته در حوزه ورزش بایستی به سرعت جبران شوند.

قیاسیان تصریح کرد ؛در صورت توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی ظرفیت حضور بازی‌های کشوری و آسیایی در این شهرستان وجود دارد.

 همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه این شهرستان در دیدار با مدیرکل ادامه داد:حضور سید آرش قیاسیان در راس اداره کل ورزش و جوانان از آن جهت که ایشان از بدنه سیستم می باشد منشأ خیر است.

امام جمعه شهرستان گفت:آقای قیاسیان مشکلات ورزش استان را به خوبی می شناسند که امیدواریم در روزهای آتی شاهد توسعه و پیشرفت ورزش لرستان باشیم‌.

لازم بذکر است سید آرش قیاسیان در جریان سفر به شهرستان کوهدشت از پهلوان آسیایی کشتی صید محمد نادری تکریم کرد.

ضمنا پروژه های سالن مسابقاتی با ظرفیت ۲۰۰۰نفر تماشاچی وسکوی تماشاگران مجموعه ورزشی آزادی از مهمترین پروژه های در دست احداث اداره کل ورزش و جوانان بوده که مورد بازدید سید آرش قیاسیان قرار گرفت و مشکلات و مسائل پیش مطرح شد.

در پایان مقرر گردید طرح آمایش حمایتی از هیئت های ورزشی شهرستان در دستور کار قرار گیرد. ‌

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازدید کوهدشت ورزش وجوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد