Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش واترپلو گفت: اردوی تدارکاتی یونان اردوی خوبی است و سبب پختگی بازیکنان خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی واترپلو ایران برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین عازم دیدارهای تدارکاتی یونان شده است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان ایران قرار است در طول اقامت خود در کشور یونان هر روز علاوه بر پیگیری تمرینات آماده سازی با یکی از باشگاه‌های برتر این کشور دیدار تدارکاتی داشته باشند و در اواسط این اردو در یک رقابت هم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد خانبانان، امیرحسین کیهانی، محمد جواد عباسی، سهیل رستمیان، پیمان اسدی، امین قویدل، ارشیا الماسی، امیرحسین رهبر، مهدی یزدانخواه، خشایار ضیاالدینی، علیرضا مهری، امید آقایی، فربد صبوری، امیرحسین اعرابی، امیرعطا خزایی، علیرضا رضایی اسامی بازیکنان اعزامی به اردو تدارکاتی یونان است. 

همچنین الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی، وحید رضایی، نادر غفوری و امیر عباس اکبرنژاد به عنوان کادر فنی هدایت تیم ملی را به عهده دارند.
 
سهیل رستمیان در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی واترپلو در کشور یونان اظهار کرد: یکشنبه بعد از ۲۰ ساعت پرواز و ترانزیت به شهر آتن رسیدیم. تمرینات خود را صبح و بعدازظهر آغاز کردیم. 

ملی‌پوش واترپلو در ادامه در خصوص دیدارهای تدارکاتی گفت: ما هر نوبت با یک تیم باشگاهی خوب یونان بازی ‌می‌کنیم. مسابقات خیلی خوبی است و آن تیم‌ها آمادگی خیلی خوبی هم دارند. شرایط تیم‌هایشان خیلی خوب است.

وی در خصوص اضافه شدن چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو به تیم گفت: چیریچ هم یکشنبه شب به تیم ملی اضافه شد و سر تمرینات حضور دارد.

رستمیان در پایان گفت: قطعا این اردوها و مسابقات تدارکاتی به روند آمادگی تیم ملی خیلی کمک خواهد کرد. همچنین سبب بالا رفتن تجربه و پختگی بازیکنان می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: واترپلو ، تیم ملی واترپلو مردان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واترپلو تیم ملی واترپلو مردان تیم ملی واترپلو تدارکاتی یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد